בית למשפחה ב- 2022: הגיע הזמן להתקין בית חכם!

בשנים האחרונות כולם מדברים על הבית החכם וכולם רוצים שיהיה להם אחד כזה והאמת? דיי ברור לנו מדוע. במאמר הבא נסביר מה זה בית חכם ולמה כדאי לכם להתקין מערכת כזו.

מה זה בית חכם?

בית חכם היא טכנולוגיה מתקדמת שתשפר את אורח החיים בצורה משמעותית מאד. מדובר במערכת שמאפשרת למשתמשים לשלוט מרחוק במכשירי החשמל של הבית, בין אם מדובר בשליטה מתוך הבית או ממש מחוצה לו באמצעות אפליקציה ייעודית. באמצעות המערכת תוכלו לבצע פעולות שונות מרחוק, כמו להדליק את הדוד, לפתוח את התריסים, להדליק את הטלוויזיה ולמעשה לעשות הכול.

שולטים על הבית מכל מקום

כשאנחנו אומרים שמערכת הבית החכם מאפשרת לכם לשלוט על הבית מכל מקום, אנחנו מתכוונים כמובן למכשירי החשמל בבית שלכם. באמצעות הבית החכם אתם תוכלו להדליק ולכבות את האורות מרחוק, לשלוט על התריסים, להדליק את הדוד, לדרוך את מערכת האזעקה ולמעשה לעשות הכול מרחוק. זה כמובן הופך את החיים לנוחים וקלים הרבה יותר, במיוחד אם אתם משפחה גדולה עם ילדים קטנים שללא המערכת הזו ימשיכו את התלות בכם.

חוסכים המון כסף

בזכות מערכת הבית החכם מכשירי החשמל בבית שלכם לא יעבדו סתם, אלא רק מתי שהם באמת צריכים לעבוד. למשל, אם אתם יוצאים מהבית ונזכרים פתאום ששכחתם לכבות את הדוד, באמצעות הבית החכם תוכלו לכבות אותו מרחוק על ידי אפליקציה ייעודית. זה נכון כמובן לכל מכשירי החשמל בבית וזה יאפשר לכם לחסוך המון כסף בטווח הארוך. השינוי לא יבוא מיד וייקח לכם זמן לראות את ההשפעה של המערכת על חשבון החשמל, אך זה יגיע.

שומרים על מכשירי החשמל

יש מכשירים שניתן לכנות אותם מכשירים זוללי חשמל, כמו דוד החשמל או כל מכשיר חשמלי אחר שעושה שימוש בגוף חימום. אלה מכשירים שהבלאי שלהם גובר ככל שהם עובדים יותר שעות. אם נמשיך עם הדוגמא של דוד השמש, ככל שהוא יעבוד יותר כך גוף החימום שלו יתעייף עד שהוא יקצר ותצטרכו להחליף אותו. מערכת הבית החכם מאפשרת לכם להגדיר את שעות הפעילות של המכשירים הללו, כך שהם לא יצטרכו לעבוד שעות נוספות לשווא ולפתח בלאי שגורם לתקלות.

בית למשפחה ב- 2022: הגיע הזמן להתקין בית חכם!

אתם מעלים את רמת הבטיחות בבית

נפתח בשורה התחתונה – פורצים וגנבים לא אוהבים לפרוץ לבתים חכמים. מדוע? מהסיבה הפשוטה שהם יודעים שהבית נשלט מרחוק על ידי הבעלים שלו. מעבר לעובדה שתוכלו לדרוך את מערכת האזעקה מרחוק אם שכחתם לעשות זאת, אתם יכולים גם "לשגע את האויב", להדליק לפתע אורות מרחוק ולהבריח אותו, לפתוח תריסים ועוד מגוון רחב של פעולות שירתיעו אותו. בקיצור, מערכת הבית החכם מאפשרת לכם להעלות את רמת הבטיחות בבית באופן משמעותי.

מעלים את הערך של הבית

מערכת של בית חכם היא מערכת מתקדמת מאד שלפחות בשלב הראשוני שלה צריך להשקיע לא מעט כסף על מנת להתקין ולתכנן אותה. בתוך כך, האמינו לנו שמי שירכוש מכם את הבית ישמח לקבל אותו עם מערכת של בית חכם. אתם מצדכם צריכים לדעת שמערכת כזו בהחלט מעלה את הערך של הבית ותוכלו לגלם אותה במחיר השיווק שלו. מעבר לכך, אין לנו ספק שבית עם מערכת כזו הוא בית שהדרישה אליו תהיה גדולה יותר.

בנוסף, אנחנו תמיד ממליצים לבדוק אילו הצעות רלוונטיות שאפשר לקבל מחברות שונות שמציאות את השירות של בית חכם כמו באתר הבא – yes please שמציע השוואת מחירים בהמון תחומים.

לסיכום

אין ספק שלבית חכם יש יתרונות רבים ומעבר לנוחות שהוא מספק לבני המשפחה, הוא גם יכול לחסוך לכם לא מעט כסף ואף לשפר את אמת הבטיחות בבית.

נגישות