מדפסות לבית עם ילדים: מי המומלצת – ומי הכי זולה?

מדפסות הן מוצר אלקטרוניקה שימושי מאוד, למגוון מטרות. בבית עם ילדים, בוודאי לא חסרים שימושים עבורן. אבל באיזו מדפסת כדאי לבחור? האפשרויות רבות כל כך! לפניכם שלוש אפשרויות למטרה זו, לגבי מדפסות מומלצות במיוחד, זולות במיוחד ובכלל, דגמים מעניינים לבחירה:

HP DeskJet 3835

HP DeskJet 3835 היא דוגמה למדפסת בסיסית טובה, שימושית ומשתלמת. זו היא מדפסת All-In-One, אשר מדפיסה, סורקת, מאפשרת העתקה וגם משלוח פקס. המדפסת מציגה יכולות אופייניות למדפסות הזרקת דיו מתקדמות והיא כוללת צג של 5.5 ס"מ. תכונה שימושית וחביבה, היא מצב שקט, שעושה את ההדפסה לפחות מרעישה. חשוב לציין, כי אפשר להשיג דיו למדפסת hp 3835 באינטרנט בקלות, באתר חברת Xldyo. יותר מכך –  דיו זה זמין מאתר החברה, בכמות כפולה ביחס לדיו המקורי. הדיו הוא דיו תואם, אשר מאפשר להדפיס בממוצע 700 דפים בצבע שחור או 600 דפים צבעוניים, לעומת הדיו המקורי אשר מאפשר רק הדפסת 360 דפים בשחור ו-200 בצבעוני.

HP Envy Pro 6452 – זולה ויעילה

למי שמחפשים מדפסת בסיסית וטובה, במחיר זול ככל הניתן, HP Envy Pro 6452 עשויה להתאים מאוד.

מדפסת זו, מציעה גם היא את התכונות האופייניות של מדפסות all in one. כלומר – הדפסה, סריקה, צילום וגם פקס. HP Envy Pro 6452 מצטיינת גם בקומפקטיות, כך שניתן יהיה למקם אותה בנוחות היכן שתרצו ברחבי הבית. אם זה על שולחן קטן יחסית או באחסון, באיזה מדף עליון בארון צפוף. ואם זה לא מספיק, נציין כי היא אפילו נראית די טוב ויכולה להשתלב גם בחלל משפחתי כמו בחלל הסלון הבית. ומה לגבי השורה התחתונה של העלויות? עלות רכישתה וגם עלות התפעול השוטפת, נמוכות במיוחד.

מדפסות לבית עם ילדים: מי המומלצת - ומי הכי זולה?

Epson Expression Premium XP-7100 Small-in-One

אולי שמתם לב, שבשם הדגם הזה כתוב Small-in-One, במקום all in one. מה הרעיון? ובכן, זו היא פשוט מדפסת קטנה יחסית, אך רבת יכולות. אם נתחיל מהיכולת העיקרית שמחפשים במדפסת, נציין כי דגם זה מספק איכות הדפסה גבוהה יחסית. גם ובמיוחד בהדפסת תמונות. תכונה שימושית ומיוחדת, היא יכולתה לסרוק ולהדפיס משני צידי הדף, במעבר אחד (Single-pass duplexing). למדפסת זו לוח בקרה גדול ונוח ואגב, גם מחיר די נוח. חסרונותיה לא משמעותיים – למשל תכולת הנייר מעט נמוכה. בהקשר שימוש ביתי עם ילדים, דגם זה מציג בהחלט שילוב יכולות מצוין.

כמה שיקולי בחירה

חשוב לציין, שהמדפסת האחרונה שהזכרנו היא דוגמה ליכולת של מוצר אחד, לשמש גם לצרכים פרטיים וגם עסקיים. זאת, בהקשר משרדים בייתים וקטנים (מה שמכונה SOHO – Small Office Home Office). כאן עולה השאלה, איך בעצם בוחרים מדפסת, לבית עם אנשים רבים וצרכי הדפסה (וסריקה והעתקה ופקס) רבים? גם מבוגרים וגם ילדים, גם לשימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי? החדשות הטובות, הן ששוק מדפסות הזרקת הדיו מכוון כבר מזמן, בדיוק למי שמתלבטים בהתלבטויות מסוג זה. כך נוצרו בעצם המדפסות המשולבות – מדפסות שמספקות כמה וכמה תכונות פופולאריות, במכשיר אחד. כמו כן, הצורך להתאים מדפסת למגוון דרישות, הביא לכך שיש מבחר עשיר של דגמים בשוק, עם שילובים שונים של התכונות שחשובות לכם. מחיר, איכות הדפסה, מהירות הדפסה, תכונות מיוחדות – הכול זמין לבחירתכם.

לסיכום

אם תשקיעו מעט מזמנכם בחיפוש מדפסת ביתית למטרה זו, ללא ספק תמצאו כמה וכמה דגמים מתאימים. מומלץ כמובן שלא לשכוח את היבט הדיו, מאחר שהוא מהווה הוצאה גדולה במיוחד במדפסות הזרקת דיו.

נגישות