טיפול בילדים בעלי עור רגיש: המדריך המלא

מחלות עור זה דבר שהוא אף פעם לא נעים, לא משנה מתי באיזה גיל. כאשר זה קורה לאנשים מבוגרים ובמיוחד כשזה קורה באופן חד פעמי, זה לא נורא ואפשר להתמודד עם זה. לעומת זאת, כשמדובר על רגישות קבועה והעור הופך למגורה מכל דבר קטן, זה יכול בהחלט לפגוע באיכות החיים, וכשמדובר בילדים זה משהו שבהחלט עלול לשבש את שגרת החיים. עבור הורים מדובר בלי שום ספק במצב לא נעים וכזה איתו נרצה להתמודד בהקדם, ולמרבה המזל בהחלט יש איך לעשות את זה. הנה מדריך שיעזור גם לכם לתת את הטיפול הנכון לילדים שלכם שהם בעלי עור רגיש.

מצעים מתאימים

הורים רבים לא עושים את הקישור המתבקש בין העור הרגיש והמגורה של הילדים למצעים עליהם הם ישנים. בעניין הזה צריך לזכור תמיד, שהילדים מבלים כתשע שעות ביממה במיטה, ואם העור מגורה ופורח על בסיס קבוע, זה בהחלט יכול להיות קשור. אז מה עושים? ובכן, שווה בהחלט לשקול מעבר למצעים מבד טבעי ואיכותי כמו כותנה מצרית. ניתן למצוא מצעים מכותנה מצרית באתר Take a nap במגוון מידות ודוגמאות, גם למיטות ילדים. יכול להיות שהחלפת מצעים לא תפתור באופן מוחלט בעיות עור אצל ילדים בעלי עור רגיש, אבל ישנו סיכוי לא רע בכלל לראות הקלה בהקדם, שווה לנסות.

תכשירים היפו אלרגניים

כלל אצבע אצל ילדים בעלי עור רגיש ובאופן כללי אצל מי שסובל מבעיות עור שונות, זה לבחור תמיד בתכשירים מיוחדים המתאימים לסוג העור הזה. למעשה, בעיות עור שונות מחמירות ולפעמים אפילו נוצרות רק בשל שימוש בתכשירים זולים, כאלו המכילים חומרים כימיים סינטטיים היוצרים את הגירוי. ברשתות הפארם השונות תוכלו למצוא הרבה מאד תכשירים מיוחדים לעור רגיש ואפילו ניתן להתאים כל סוג תכשיר לבעיית עור שונה או לאלרגיה. כמו כן, חשוב מאד להתאים את התכשיר לגילו של הילד וניתן למצוא תכשירים רפואיים כבר לתינוקות בני יומם.

ביקור תכוף אצל הרופא

פעמים רבות, הורים לילדים ואנשים באופן כללי לא ממש מייחסים חשיבות לבעיות בעור ופוטרים אותן מבלי להתייחס אליהן באמת. אחרי הכל, אם מדובר על בעיה שלא מחמירה יתר על המידה וזה משהו "שאפשר לחיות איתו", המחשבה היא שאולי אין צורך למהר וללכת לרופא. זה בהחלט לא נכון וההמלצה היא לגשת לרופא באופן מיידי כאשר רואים שרגישות בעור חוזרת על עצמה באופן עקבי. הסיבה שרצוי לעשות זאת היא שבעיות מסוימות בעור בהחלט עלולות להתפתח ולהחמיר עם הזמן, אבל גם אם זה לא יקרה והמצב יישאר כל החיים סטטי פחות או יותר, אין שום סיבה שבעולם להשלים עם העניין ולחיות חיים של סבל ואי נעימות.

בדיקת אלרגניים

כל מי שסובל מבעיות עור ובמיוחד הורים לילדים כאלו, יודעים שהרבה פעמים הבעיות נובעות כתגובה אלרגית למזון כלשהו או לסוגי בדים מסוימים. אם עדיין לא ניגשתם לבדוק את זה, שווה בהחלט ללכת לרופא ולבקש באופן ספציפי בדיקת אלרגניים שבהחלט עשויה לגלות את מקור הבעיה. חשוב לדעת מראש שלפעמים מדובר בסרת בדיקות ארוכות, שכן הבדיקות הראשוניות לא תמיד מצליחות לגלות את מקור הבעיה, אבל זה בהחלט משהו שכדאי לעשות בהקדם במקרים הללו

בשורה התחתונה, אם גם הילדים שלכם סובלים מעור רגיש, דעו שבהחלט ניתן לפתור את הבעיה ולהחזיר להם את איכות החיים הטובה. זכרו תמיד במקרים חמורים יש לפנות לייעות רפואי בהקדם האפשרי. רק בריאות!

נגישות