איך קונים נכון לקראת החזרה ללימודים?

לקראת שנת הלימודים הקרבה, אתם וודאי מעוניינים לחדש את מלאי הציוד ולרכוש פריטים חיוניים שיסייעו לילדיכם ללמוד באופן המיטבי. בתי הספר נוהגים לשלוח רשימת ציוד לקראת סיומו של החופש הגדול, כמו גם רשימת ספרים עבור שנת הלימודים. כיצד תוכלו לרכוש את הציוד לבית הספר באופן מושכל ונכון? אספנו בעבורכם טיפים שימושיים.

ההוצאות לא חייבות להיות גדולות

לא מעט עסקים כבר הבינו את הפוטנציאל של החזרה ללימודים, כך שתוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים ממותגים ומעוצבים, כאלה שהילדים שלכם מאוד ירצו לקבל. יחד עם זה, מדובר בפריטים שעלותם גבוהה יחסית, מה שעשוי להוביל לכך שההוצאות על הציוד יהיו יקרות ממה שציפיתם. מה אפשר לעשות? ובכן כמובן שתוכלו לבצע השוואת מחירים מושכלת (כיום לכל הרשתות יש חנויות אונליין, כך שאין צורך להגיע לחנות פיזית, אלא רק להיכנס לאתר הרשת), ונוסף לכך, מומלץ לקנות ציוד ללימודים באיביי בעברית, משום שמדובר באתר המכיל מגוון רחב של פריטים במחירים זולים. רק שימו לב לזמני המשלוח, וודאו שהמשלוח יגיע בדיוק בזמן האידיאלי בעבורכם.

בדקו איזה ציוד נשאר מהשנה הקודמת

במקום לרכוש את כל הציוד מחדש, מוטב שתאספו את כל הציוד שנותר מהשנה הקודמת ותבדקו איזה מבין הפריטים ניתנים לשימוש לשנה נוספת. כמו כן, סביר להניח שישנם מוצרים חדשים שלא נעשה בהם שימוש, לכן רכזו את כל המוצרים במקום אחד, וערכו רשימה רק של הפריטים הנחוצים לכם – כך תוכלו לבצע רכישה חכמה ולחסוך בעלויות.

אפשר גם אחרת – DIY!

שיגעון ה- DIY הפך לטרנד בקרב לא מעט אנשים, לרבות תלמידים, שהחלו לשדרג את ציוד הלימודים על מנת לייחד את החפצים שלהם. לא חייבים לבזבז כספים על מחברת ממותגת, כשניתן לרכוש מחברת פשוטה ולעצב אותה באופן עצמאי. הנה כמה רעיונות לשדרוג הציוד הקיים:

  • עיצוב מחברת כאמור יכול להיות פעילות נהדרת נוסף לתוצר שמתקבל. באמצעות דפים מעוצבים, תמונות וחומרי יצירה שונים, הילדים יוכלו לעצב את כריכת המחברת וליצור מחברות מעוצבות מעשה ידיהם.
  • עפרונות צבעוניים – וואשי טייפ הוא נייר דבק יפני, עמו ניתן לקשט עפרונות באופן יעיל. מאחר ומדובר בנייר דק, הוא ניתן לחידוד ועל כן הוא אידיאלי לעיצוב עפרונות. רכשו עפרונות HB פשוטים, ותנו לילדים להדביק לכל אורך העיפרון את הוואשי טייפ האהוב עליהם. לאחר מכן יש לחדד מעט את העיפרון – וזה מוכן!
  • לעצב את הקלמר – קלמר פשוט יכול להפוך בקלות לקלמר משודרג ולו באמצעות בד לבד, פונפונים וחומרי יצירה שונים. כדאי לבצע את ההדבקה באמצעות דבק חם.

 

רכישת ציוד לבית הספר אינה חייבת לגרור עמה עלויות גבוהות, משום שניתן לבצע רכישה חכמה, יעילה ומושכלת. ערכו רשימה של כל הציוד הנחוץ. בדקו אילו פריטים כבר קיימים ברשותכם (מהשנה הקודמת), והסירו אותם מהרשימה, ולבסוף נסו לשלב כמה שיותר DIY בעיצוב הציוד לבית הספר.

שנה פורייה ומהנה!

 

 

 

נגישות