בוק בת מצווה: רעיונות מקוריים לצילומים מושלמים

לא מעט נערות שמגיעות לגיל 12, וחוגגות את בת המצווה, מבקשות להצטלם לרגל המאורע, כשמדובר בדרך כלל על צילומים מקצועיים, שהם לא חלק מצילום האירוע עצמו, כמו צילומי חוץ או צילומים אמנותיים. התמונות הללו הן מעבר למזכרת ייחודית, משום שלרוב הן משולבות באלבום ברכות שנמצא בכניסה לאירוע, ובו האורחים יכולים לכתוב ברכות לכלת המצווה. מה צריך בשביל לארגן יום צילום מושלם, ואיך לוודא שהצילומים יוצאים מוצלחים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

צילום מקצועי: אל תתפשרו על זה!

השוק רווי צלמים שמציעים מגוון רחב של חבילות צילום, ופה נעצור להסביר שעדיף ואפילו רצוי לבחור בצלמים שיש להם ניסיון בצילומי בת מצווה, ויכולת לביים את הצילומים ולשמור על כימיה טובה על המצולמת. בין מגוון הספקים הקיימים, נציין לטובה את סטודיו "פרפרים", שמתמחה במגוון רחב של צילומים ובין היתר גם בצילומי בת מצווה. נשמע מעניין? צרו קשר עם "פרפרים סטודיו לצילום" על מנת לקבל הצעת מחיר ופרטים נוספים לגבי חבילות הצילום השונות.

הצלמים שתשכרו את שירותיהם יסייעו לכם להיערך לקראת יום הצילום, יסבירו אילו פריטים עליכם ולהביא וכיצד להתכונן. בסופו של דבר, זו חוויה מהנה ומיוחדת עבור כלת המצווה, וחשוב לבחור באנשי מקצוע טובים ואיכותיים.

כדאי לבחור את הצלמים האידיאליים ביותר, התחשבו בתקציב שלכם ובחבילת הצילום שמוצעת לכם, למשל, האם תוכלו לשלב בחבילה גם את צילום האירוע? האם הצילומים כוללים אקססוריז? האם מתוכננת נסיעה ללוקיישנים מיוחדים? האם אתם אוהבים את איכות התמונות? כל אלו יסייעו לכם בהחלטה.

מה לובשים לצילומים?

בכל הנוגע ללבוש, אין איזשהו קוד לבוש קבוע, ובהחלט תוכלו לבחור יחד עם המתבגרת את הבגדים האהובים עליה. יש מי שמעדיפות ללבוש שמלה לבנה, ויש מי שיעדיפו דווקא לבחור בכמה אאוטפיטים צבעוניים. כדי להעצים את החוויה, תוכלו לסגור עם ספקים נוספים שיהפכו את היום לבלתי נשכח, כמו מאפרת או מעצבת שיער.

כך או כך, חשוב לבדוק את מזג האוויר מספר ימים לפני, על מנת לוודא שהאאוטפיט מתאים, ושלא יהיה קר או חם מידי. מזג האוויר גם עשוי להשפיע על הלוקיישן שבו הנערה תצטלם, ולכן זה פרמטר חשוב שיש לקחת אותו בחשבון.

אביזרים מיוחדים לצילומים

כדאי ואפילו רצוי לשלב אביזרים מיוחדים בצילומים, החל ממניפות, דרך מטריות צבעוניות או בלוני הליום, ואפילו אפשר להצטלם עם בעלי חיים או לביים פיקניק בטבע. התמונות צריכות לשקף את אורח חייה של הנערה ואת האלמנטים האהובים עליה, ובהחלט אפשר גם לבחור קונספט קבוע לצילומים שינחה אתכם לכל אורך הדרך.

טיפ: אם אתם מתכננים לרכוש אביזרים מיוחדים לצילומים, תוכלו לבצע את הרכישה באמצעות הרשת או לגשת לחנויות שמוכרות אקססוריז לאירועים, לרוב, תוכלו למצוא שם מגוון רחב של פריטים מיוחדים.

בחירת לוקיישנים

הצילומים יכולים להתקיים בכל מקום שרק תרצו – בטבע (למשל בשמורת טבע, בפארקים לאומיים כמו הפארק ברמת גן, או אפילו במסלולי טבע מיוחדים), בבית, בשכונה ואפילו במקומות בהם הנערה אוהבת לבלות. כדאי להתייעץ עם הצלמים לבי הלוקיישן, ולוודא שהמיקום האידיאלי בעבורכם מתאים לצילומים מקצועיים.

מה עושים אחרי הצילומים?

אחרי שמסיימים את יום הצילום, אפשר להמשיך את יום הכיף עם הנערה, ללכת לאכול במסעדה, לגשת לקניון ולבחור מתנות מקוריות לבת המצווה, והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

אם חבילת הצילום שרכשתם לא כוללת פיתוח תמונות או אלבומים, תוכלו לגשת לחנות צילום ייעודית ולברר אילו אפשרויות הדפסה קיימות (למשל קנבס, בלוקי עץ וכו'), ומה כרוך בהכנת אלבום מקצועי לבת המצווה.

 

מזל טוב!

נגישות