אילו קורסים כדאי ללמוד בנדל"ן?

רובנו דואגים ברמה זו או אחרת למצבנו הכלכלי. מי לא היה רוצה שהכנסתו תגדל? יש תחום שיכול להיות לנו מאד שימוש, ולכן מוטב להכיר אותו לעומק. בין אם אנחנו מתעתדים לבחור ולעסוק בתחום הנדל"ן כמקצוע, או בין אם אנחנו רק מתעניינים כתחביב שיספק לנו הכנסה נוספת. תחום הנדל"ן השתנה מהקצה אל הקצה בתקופה האחרונה ונפתחו לא מעט אפשריות בפני כל אחד, גם היזם או המשקיע הקטן והמתחיל. ביחד עם ההתפתחויות בשוק, יש גם מי שמציע קורסים בנושא. הקורסים הללו ילמדו אותנו שלל נושאים שעוסקים בנדל"ן או שעוסקים בנושאים משיקים לנדל"ן. המטרה היא להביא את מי שעובר את הקורסים הללו לרמה כזו שהוא יוכל לפעול בתחום, לקבל החלטות ולשפר את מצבו הכלכלי. יש לציין שאין קסם, כל קורס כזה דורש הרבה השקעה. גם העיסוק אחר כך בנדל"ן דורש ידע, ניסיון והרבה משמעת עצמית. אם אתם חושבים שיש לכם את מה שנדרש בכד להצליח, המאמר הזה בשבילכם.

כאשר בוחרים קורס נדל"ן, חשוב לזכור שזהו נושא מאד מגוון שרק נהיה יותר ויותר ססגוני ככל שהזמן עובר. ריכזנו בעבורכם כמה סוגים של קורסים כאלו בתחומים מעניינים, שפותחים אפשרויות מקצועיות טובות במיוחד.

למה לא בחו"ל?

אם אי פעם חשבתם ללמוד מקצוע בחו"ל, הרי שכדאי לכם לשקול קורס יזמות נדל"ן בחו"ל. מדובר על קורס בנושא מאד חם ומבוקש. מחירי הדירות עולים בישראל משנה לשנה. רבים מנסים למצוא השקעות שונות וייחודיות שניתן להיכנס אליהן עם סכום התחלתי סביר ולא גבוה. הפתרון מגיע בדמות של השקעות בנכסי דלא ניידי בחוץ לארץ. במקומות כגון ארצות הברית, גרמניה, רומניה, צ'כיה, איטליה, פורטוגל ועוד. למעשה, בחו"ל יש שוק נדל"ן שמושך ישראלים רבים. הקורס להשקעות נדל"ן בחו"ל עובר על כל האספקטים המיוחדים של השקעות כאלו שנעשות במדינה זרה. בין היתר הקורס עוסק באיתור נכסים בחו"ל; השפעות מטבע זר על ההשקעה; השפעות של מיסוי שונה על ההשקעות השונות; תחומים כמו מקלטי מס; התמודדות עם דיירים סרבניים במדינה זרה; התמודדות עם ניהול נכס במדינה מרוחקת ועוד הרבה נושאים אחרים. בוגרי הקורס אמנם לא יהפכו בין לילה ל'טייקוני נדל"ן' אך הם יהיו בעלי בסיס רחב דיו להתחיל ולפעול בזירת הנדל"ן הבין לאומית.

התמחות בגיוס הון לנדל"ן

תחום הנדל"ן מצריך הון רב אפילו בהשקעות שנחשבות קטנות יחסית. היכן משיגים הון שכזה? כמה הון צריך? איך מחשבים את התשואות המתאימות? כיצד ליצור בכלל פרזנטציה למשקיעים? כל אלו הם רק מקצת מהנושאים שילמדו בקורס כזה. בוגרי הקורס יוכלו תמיד להמשיך ולהשקיע בעצמם בנדל"ן או לנסות ולמצוא עבודה כשכירים בתחום.

קורס באיתור נדל"ן

אחד הדברים שמשפיעים על הצלחה או הכישלון של פרויקט השקעה בנדל"ן, הוא היכולת לאתר נכסים טובים. הנכסים הטובים לא כל כך מתפרסמים ואם הם כן מתפרסמים, הם נחטפים במהירות. תחום שלם ומרתק הוא התחום הזה, בו מאתרים נכסי דלא ניידי. בקורס ילמדו כל סודות המקצוע שיהפכו אתכם לבעלי עין חדה שיכולה לזהות הזדמנות עסקית מניבה בין הרבה נכסים.

קורס תיווך

שוק הנדל"ן תמיד עוסק בקניה, מכירה והשכרה של נכסים. כל עסקה כזאת שנחתמת יכולה להיות מאד רווחית עבורכם אפילו אם אתם לא צד באותה עסקה. הדרך לעשות זאת היא פשוט לעסוק בתיווך. ישנם הרבה קונים, משקיעים ופרטיים שמחפשים נכסים שונים. אם תהיו מספיק נחושים, תוכלו לסגור עסקאות ולהתחיל להרוויח. בשביל להיות מתווכים תדרשו לעבור בחינות הסמכה של המדינה. קורס תיווך נדל"ן יכין אתכם לבחינות הללו. אם תעברו, תקבלו תעודה ותוכלו ישר לעבוד כעצמאיים. היתרון הגדול הוא שניתן גם לעבוד בנדל"ן, גם להרוויח יפה וגם לא להיות בעלי הון ראשוני רב.

 

לסיכום, קורסים בתחום הנדל"ן רק הופכים ליותר ויותר מקצועיים ונישתיים. אם פעם היו קורסי נדל"ן כלליים, הרי שהיום יש לנו הרבה יותר אפשרויות בחירה וזה דבר מבורך!

נגישות