תרגום נוטריוני לקראת לימודים גבוהים בחו"ל: כל מה שצריך לדעת על תרגום נוטריוני

רגע לפני שאתם מגשימים חלום ונרשמים ללימודים גבוהים בחו"ל, חשוב להבין את התהליך שכרוך בלא מעט מסמכים אותם תידרשו להגיש למוסד הלימודים. מדוע תפקידו של נוטריון הינו חלק בלתי נפרד? להלן הפרטים.

מגשימים חלום וטסים ללמוד בחו"ל? אלו הצעדים אותם תידרשו לבצע

אין ספק כי הגשמת החלום האולטימטיבי היא לעזוב את גבולות ישראל, וללמוד מעבר לים. למעשה, יותר ויותר ישראלים בוחרים ללמוד דווקא בחו"ל מאחר ומדובר בלימודים גבוהים שמעניקים נקודות רבות בעבור בוגרים שרוצים להשתלב בחברות בינלאומיות כמו גם חברות ישראליות, ערך מוסף בדמות חיי חברה מרתקים עם סטודנטים מכל העולם כמו גם אפשרות לטייל ולעבוד תוך כדי הלימודים. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של ישראלים שמחליטים ללמוד בחו"ל, אולם צריך לקחת בחשבון כי לכל מוסד לימודים יש נהלים ספציפיים שנועדו לבצע את השלמת רישום דרך הגשת מסמכים. חלק בלתי נפרד מתהליך ההרשמה כרוך גם בהגשת טפסים אותם נדרש לתרגם לשפת מקור באמצעות תרגום נוטריון. מדובר בתהליך לא פשוט, וזאת בשל העובדה כי כל טעות ולו הקטנה ביותר במילוי הטופס עלולה להוביל לדחייה או אפילו לביטול ההרשמה. בשל כך, תפקידו של הנוטריון הינו חיוני – מדובר בעורך דין שתפקידו הוא לאשר את תרגום המסמכים ואף לסייע לכם בתהליך של הגשת הטפסים שכוללים בין היתר תרגום של תעודת הבגרות, תעודת יושר מטעם משטרת ישראל ועוד.

 תרגום נוטריוני – כל מה שרציתם לדעת רגע לפני

כאמור, ההתקשרות שלכם עם נוטריון הינה חיונית, כחלק מביצוע הפרוצדורות הנדרשות לטובת השלמת הליך ההרשמה, ולכן חתימתו היא זו שתקבע את קבילות המסמכים בפני הגופים הרשמיים של מוסד הלימודים והמדינה בה בחרתם ללמוד. רצוי לפנות מראש למוסד הלימודים אליו אתם עתידים להירשם, בכדי להבין מראש מהם המסמכים הדרושים ובהתאם לכך להגיע ערוכים ומוכנים. רוב מוסדות הלימודים דורשים תרגום של תעודת הזהות, תעודת בגרות, תעודת יושר וכן גיליון ציונים מתורגם של מוסד אקדמי בו למדתם בעבר, מידה ומדובר בתארים מתקדמים. נוטריון בעל ניסיון ידע להנחות אתכם בתהליך, עד להעברת המסמכים בצורה מסודרת. על כן, בחרו בנוטריון אשר ידע לספק לכם שירות מהימן ומקצועי המבוסס על ניסיון, וותק וכמובן עורך דין שמציג תעודה המאשרת כי הוא רשאי לבצע את תהליך החיתום מטעם משרד המשפטים.

כמה זה עולה?

המחירון של נוטריון מפוקח ולמעשה ניתן דרך האתר הרשמי של משרד המשפטים לבחון את הסכומים אותם תידרשו לשלם בעבור קבלת השירות. שימו לב כי ייתכנו שינויים באופן התשלום בהתאם למספר הממסכים או שירותים נוספים אותם תידרשו להשלים, ועל כן מומלץ ליצור קשר עם עורך דין נוטריון המציע גם שירות איכותי ואמין, אבל גם מסתמך על המחירון הקבוע בחוק. לפני הפגישה, היכנסו לאתר הרשמי של משרד המשפטים בכדי לבחון את המחירון ובכך תוכלו לדעת מראש מהו הסכום אותו תידרשו לשלם, במסגרת השירות אותו אתם מקבלים לטובת ההרשמה למוסד האקדמי.

שירות של תרגום נוטריוני מבלי לצאת מהבית

כיום שירותי תרגום נוטריון התקדמו באופן משמעותי, בשל האפשרות להעביר את המסמכים אונליין ולקבל אותם ישירות לחשבון המייל. כל שעליכם לעשות הוא לסרוק את המסמכים הדרושים, להעביר אותם לתרגום ולקבל אותם כאשר הם חתומים. מדובר בדרך נהדרת במסגרתה תוכלו לקצר זמנים וליצור לעצמכם את הדרך המהירה והבטוחה ביותר להשלמת ההליך ובהתאם לכך הגשמת חלום – לימודים במוסד מוכר מעבר לים.

נגישות