עם הפנים קדימה: אילו מקצועות יובילו את העשור הקרוב?

בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, מקומות רבים עתידים להיעלם בקרוב. בשל כך, נדרש לסגל מיומנות חדשה – ובהקדם. מהם המקצועות אשר עתידים להוביל את העשור הקרוב ובהם תוכלו להשתלב? להלן הסקירה.

להתכונן לעתיד: זה הזמן להכיר את המקצועות המובילים

זה לא סוד ששוק התעסוקה עובר מהפכה של ממש, כאשר ע"פ מומחים לתחום התעסוקה רבים ימצאו את עצמם בעתיד ללא מקצוע, בשל חוסר הרלוונטיות של המקצוע. מדובר במקצועות רבים, ולכן בכדי להתכונן לעתיד חשוב להכיר את המקצועות אשר עתידים להוביל את המשק הישראלי והעולמי, כל זאת מתוך מטרה להישאר רלוונטיים ובו בעת גם להשתלב במקצועות מניבים ובעלי פוטנציאל עצום מבחינת קריירה. בכדי לסייע לכם, שוחחנו עם המומחים ומצאנו את התחומים המובילים אותם מומלץ להכיר:

קידום אתרים

קידום אתרים מהווה נכון להיום את אחד התחומים הצומחים ביותר, ולא בכדי. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים כי על מנת להתמודד עם השינויים בהרגלי הצרכן, ישנו צורך ברור למעבר מחנויות פיזיות לאינטרנטיות. בשל כך, ניתן לראות פריחה עצומה בתחום וביקוש שיא למקדמי אתרים מקצועיים. באתר של חברת ריגו לקידום אתרים תמצאו מגוון רחב של מאמרים בנושא, כך שתוכלו להבין לעומק את התחום ואף לבחון אפשרות להשתלבות, דרך הכשרה מקצועית.

עם הפנים קדימה אילו מקצועות יובילו את העשור הקרוב

ניהול מוניטין

כאשר כל הפרטים שלנו מצויים באינטרנט, הגישה אליהם הופכת לקלה יותר ובהתאם לכך היכולת להתקבל למקצועות או תפקידים בכירים. ניהול מוניטין הוא תחום חדש יחסית, אולם ע"פ מומחים הוא עתיד לתפוס מקום משמעותי בשוק התעסוקה. ניהול מוניטין עוסק באיתור של פרסומים שלילים והסרתם, ובמקביל יצירת נוכחות ברשת. מדובר במקצוע מרתק, דינאמי ובעל פוטנציאל עסקי אדיר.

אנליסט

ניתוח נתונים מהווה חלק בלתי נפרד מהעידן המודרני, בייחוד כאשר מדובר בנתונים ששווים מיליוני דולרים ושקלים בעבור חברות וארגונים. תחום ההייטק אשר כבר עכשיו נחשב לתחום המבוקש ביותר לתעסוקה מתפתח בצורה משמעותית, ועל כן הביקוש לאנליסטים מומחים הולך וגובר. אם אתם מתלבטים מה ללמוד, כדאי לשקול לימודי אנליטיקה.

כתיבת תוכן

התוכן הוא המלך, ולכן הדרישה לכותבי תוכן ובפרט מומחים לתחום אסטרטגיית כתיבת תוכן רק ילך ויצבור תאוצה. מדובר במקצוע מגוון החולש על כל סוגי הז'אנרים, החל מכתיבת תיאור מוצר ועד מאמרים מקצועיים. מקצועות הדיגיטל עתידים להתפתח עוד יותר, ובפרט כאשר מדובר בכתיבת תוכן הרלוונטית לארגונים, פרטיים וחברות.

חדשנות

היכולת להניע תהליכים חדשניים הוא חשוב מאין כמותו, והוא מהווה יכולת נדרשת וחשובה מאוד בעבור הקהילה העסקית. יזמים אשר יודעים כיצד להתניע את הרעיונות שלהם זקוקים למומחים לחדשנות, ועל כן במסגרת התפקיד ניתן ליצוק תכונות יזמיות אשר כוללים חשיבה יזמית וחדשנית, במגוון תחומים: פנים ארגוני, חינוך, יוזמות חברתיות ועוד. מדובר במקצוע מרתק המשלב מספר פרקטיות, וכבר היום ניתן ללמוד אותו במגוון מוסדות לימוד אקדמיים.

נגישות