מסלולים בחו"ל לטיולי משפחות

 

הנה החופש הגדול כבר הגיע, ורבים מבעלי המשפחות מתכננים טיול לחו"ל עם הילדים. טיול כזה, עליו להיות מעניין ורצוף יעדים ומסלולים שיתאימו לכל המשפחה. אבל אילו מסלולים בחו"ל יתאימו עבורכם ועבור הילדים? הנה סקירה של 4 יעדים שווים!

מסלולי טיולים בתאילנד

בעשורים האחרונים, הפכה תאילנד ליעד מעודף עבור משפחות. זאת בשל היכולת לתכנן מסלול לטיול משפחות בתאילנד, כזה שיספק את כל בני המשפחה. תאילנד, מאפשרת לשלב טיולים חווייתיים עם אטרקציות משפחתיות, מפגש עם בעלי חיים נדירים, אטרקציות שמתאימות עבור מבוגרים וילדים שיש במקום, כמו גם שאר חווית שהמדינה המקסימה מציעה.

כדי להתחיל מסלול טיול עם הילדים, מומלץ לבחור באזורים צפוניים בתאילנד כמו צ'אנג מאי, או צ'אנג ראי. אזורים אלה מאפשרים ביקור בערים גדולים ומרכזיות בצפון המדינה. כאשר אתם יוצאים לטיול משפחתי, מומלץ לפקוד את המרכזים הגדולים בהם מתקיימים מופעי נחשים ומופעי פילים (בחרו מופעים ששומרים על זכויות בעלי החיים) ולהגיע אל שמורת טבע בהם נמצאים בעלי חיים שניצלו מהתעללות וניצול.

את הטיול בתאילנד תתחילו בעיר בנגקוק, אך מומלץ למצוא מבעוד מועד טיסה שמגיעה לצפון. מומלץ להגיע אל חוות הסחלבים שמציגה מאות זנים של סחלבים מהממים! לבקר במערות נטיפים נדירות, ולפקוד את שבט ארוכות הצוואר המפורסם. משם מומלץ לעבור לאזור הדרום, ולאחר מכן לקנח בבנגקוק. שם תיהנו מטיול בקנצ'בורי ומאטרקציות נוספות.

המסע, שיהיה רצוף בחוויית מסעירות, חופים לבנים ומי טורקיז נעימים – יתאים עבור הורים וילדים שרוצים לחוות יחד טיול מרגש, שיארך כמה שבועות נפלאים!

טיולי אופניים באמסטרדם

גם העיר הידידותית אמסטרדם, שנבנתה על עיירת דייגים וכעת היא מקום נפלא ורחב שאפשר לטייל בו עם הילדים: מציעה לא מעט מסלולי טיולים. בעוד שמומלץ לטייל בעיר המישורית ברגל, או עם אופניים.

את המסלולים שמציעה אמסטרדם, כדאי להתחיל במקומות מרכזיים, כמו כיכר דאם התוססת, אפשר לבקר בגן החיות הלאומי, לצאת לשייט בסירה בתעלות המפורסמות של העיר, ולפקוד מוזאונים, מרכזי אומנות ושאר מרחבים ציבוריים.

לאחר יום או יומיים בעיר, מומלץ לצאת עם תחבורה ציבורית אל עיירות וכפרים הולנדיים כמו וולנדם: כפר דייגים (Volendam) קסום, אשר נחשב לאחד המקומות המתויירים בהולנד. כמו גם שניתן לנסוע חצי שעה בלבד אל Edam , עיירה שלווה עם מרכז עתיק יפהפה. בכל האזורים בתוך העיר ומחוץ לה – ניתן לשכור אופניים ולדווש בכיף את דרככם מיעד אחד לשני.

לאן טסים בחו''ל?

סיבוב ארמונות בצרפת

כדי שהילדים שלכם וגם אתם תוכלו להכיר את רמת החיים ואורח החיים שהיה נהוג בקרב  המלכים בצרפת, (זאת לא מזמן. רק 200 שנים מפרידות ביננו לבין אורח החיים המיוחד הנהנתן!), ניתן לצאת אל טיול בצרפת, ואל מסע בין ארמונותיה של המדינה המהודרת.

צרפת עברה לא מעט תהפוכות בדרך התנהלותה, החל משלטון מונרכי ממושך, עד מהפכה אכזרית, ומשם חזרה למונרך. במסע תוכלו להתוודע אל הסיפורים על מלכים ומלכות צרפת, כמו לואי ה 14 שהיה מלך רב פילגשים, או לואי ה 15 שהיה מלך חלש (כך מתארים הספרים) ונשוי למרי אנטואנט הידועה לשמצה. סיפורים אלה ומסע בין כתלי הארמונות המפוארים, ירתקו את ילדכם ואתכם אל ההיסטוריה של העם הצרפתי.

בין הארמונות שחשוב לפקוד בטיול, תמצאו את ארמון ורסאי הענק והמהודר, ואת הטריאנון הקטן שנבנה עבור פילגשו של לואי ה 14. בפאריז תמצאו גם את טירת פונטנבלו או ארמון פונטנבלו אשר ממוקם בעיר פונטנבלו בחבל איל דה פרנס. עוד כדאי לבקר בארמון הטריאנון הגדול, שהיה משכנה של מארי אנטואנט, וארמון לוקסמבורג שעוצב בקפידה ונמצא ברובע השישי של פאריז.

מסע עירוני וכפרי במחוז קאמפניה

אם אתם אוהבים ערים גדולות ותוססות, תוכלו לצאת לטיול משפחתי באיטליה ולהתמקם בעיר נאפולי שבמחוז קאמפניה. נאפולי היא עיר ענקית ששוכנת למרגלות הר געש בשם ואזוב. הר געש אימתני ששוכן מעל העיר בנוכחות מרשימה.

בנאפולי שורר אי-סדר כאוטי, אבל כזה שיש בו סוג של הגיון. זאת תוך קצב חיים נעים ורגוע. בעת טיול כזה, מומלץ להגיע לעיירות קסומות כמו אמלפי: עיר במחוז קאמפניה שבאיטליה, השוכנת לחוף מפרץ סאלרנו, כ-37 קילומטר דרומית מזרחית לנאפולי. העיר נחשבת לאחד היעדים היפים היותר בעולם!

עוד מומלץ לעלות במסע של 2 קילומטרים מעלה אל הר הגעש ואזוב שמאיים על העיר ואף התפרץ לפני כמה מאות שנים ומחק את פומפי האגדית. בטיול עם הילדים מומלץ לפקוד ארמונות של מלכים, ולהכיר את העיר בטיולים רגליים, בביקור בפיצריות מפורסמות, תוך נסיעה אל עיירות ציוריות שנמצאות בסמוך למרכז העיר.

ארבעת יעדים אלה, ויעדים אחרים טובים – מתאימים למשפחות שרוצות לחוות חוויות מרגשות שיזכרו למשך שנים!

 

 

 

נגישות