6 רעיונות למתנת יום הולדת

רוצים לשמח ילד או ילדה ביום ההולדת? וותרו על ספרים! ילדים אוהבים משחקים מאתגרים ומתנות שימושיות שיאפשרו להם שעות ארוכות של הנאה. אז אילו רעיונות למתנות יום הולדת ישנם? הנה 6 רעיונות למתנות כיפיות ושימושיות:

ערכת יצירה

אם אתם רוצים להעניק מתנה כיפית ויצירתית שתהפוך כל ילד ליוצר קטן, תוכלו להעניק לילד או לילדה ערכות יצירה מסוגים שונים. אחת הערכות הייחודיות ביותר היא, ערכת חרוזי גיהוץ. חרוזים הפכו לשם דבר בעולמם של הילדים (וגם בעולמם של מבוגרים), בעוד שערכות חרוזים מאפשרות לכל ילד להיות יצירתי במיוחד.

חרוזי גיהוץ הם חרוזי 'אמה' עשויי פלסטיק המאפשרים עבודה פשוטה וכיפית לילדים. כיום ישנם חרוזים גדולים וקטנים שמלווים בלוח מתאים ליצירת תמונה. על הלוח אפשר להוסיף חרוזים בגוונים שונים וליצור באמצעותם מגוון דוגמאות, כמו לבבות, פרחים, בעלי חיים, מכוניות ועוד.

את החרוזים מסדרים לפי צבעים, עיצוב ובכל צורה שרוצים. לאחר קיבוע החרוזים על ידי גיהוץ (תוך שימוש בנייר אפיה מעל היצירה כדי להגן עליה), ניתן ליהנות מתמונה צבעונית מושלמת או מתוצרים מדליקים ומיוחדים (מחזיקי מפתחות, קישוטים ועוד). הפעילות תקנה יכולת ביצוע עבודות מוטוריקה עדינות והמון כיף גם לילדים וגם להורים!

קראו עוד על: עבודות יצירה לילדים

מתנה ליומהולדת לילדים

ערכת בבושקות

דרך נוספת להפתיע ילדים בכל גיל, היא רכישת ערכת יצירת בבושקות. בבושקות הן בובות עץ בגדלים שונים הנכנסות אחת אל תוך השנייה תוך שכל בובה מעוטרת ומעוצבת בסגנון אחר. כיום אפשר לרכוש בבושקות מעץ שלא נצבעו או קושטו, בזמן שילד היומולדת יכול לצבוע כל בובה לפי ראות עיניו! את הבובות מומלץ לצבוע בצבעי אקריליק המתייבשים מהר ובכך ליצור בבושקה ססגונית.

כלי אפייה לילדים

ילדים גדולים אוהבים לאפות וליצור עוגות צבעוניות, עוגיות, קאפקייקס, עוגת שוקולית טעימה ושלל דברי מתיקה. כדי להפוך את הילדים לאופים קטנים, תוכלו להעניק לכם ערכות אפייה שכוללות מערוך קטן, חותכני עוגיות, מזלפים, בצק סוכר וכל מה שצריך כדי שהילדים יעבדו לצדכם במטבח בזמן שאתם אופים. באמצעות כלי אפייה הילדים יאפו עוגות ועוגיות טעימות במו ידיהם!

מתנות לילדים

כלי מעבדה לילדים

מי שהילדים שלו אוהבים לחקור את העולם, יוכל לאבזר את חתן או כלת יום ההולדת עם מעבדת ניסויים לילדים. מעבדות כאלה המכילות מבחנות פלסטיק, ערכות ניסויים צבעוניות, מחברת מדען ושאר כלים: יאפשרו לילדים לחקור את עולם המדע וליהנות משעות ארוכות של משחק, לימוד והנאה.

ערכת קריוקי

עבור ילדים שאוהבים לשיר ולרקוד אפשר לרכוש מכונת קריוקי ייעודית המציעה רשימת שירי ילדים, מיקרופון וכמובן שימוש באותיות גדולות בעת השמעת השירים ובעת הקרנת המילים על המרקע. בכך הילדים יוכלו לחגוג יום הולדת מוזיקאלי ונחמד.

משחקי קופסא

דרך נוספת להעניק מתנת יומולדת טובה היא בחירת משחקי קופסא לילדים אשר מאפשרים פעילות כיפית ומאתגרת. בחרו משחקים כמו "הרמז" הקלאסי, מונופול, או אפילו משחקי שולחן כמו שולחן ביליארד קטן לילדים, שולחן פינג פונג קטן ושאר ערכות משחקים שילדים אוהבים. באמצעות בחירה נכונה, תוכלו להפתיע כל ילד או ילדה ביום הולדתם!


מזל טוב!

נגישות