תופרים עם הילדים: כל מה שאתם צריכים כדי ללמד את הילדים לתפור!

דרך מצוינת להעביר עם הילדים את הזמן יכולה להתבצע באמצעות מגוון רחב של פעילויות, כאשר פעילות מקסימה וגם מגבשת היא תפירה. למעשה, גם אין לכם ניסיון קודם בתחום, תוכלו ללמוד במהירות כיצד לתפור מגוון רחב של פריטים – החל מגרביים  ועד חולצות, כל זאת בשיתוף הילדים. בשביל להוציא לפועל את הפעילות הזו, בחרנו להציג את כל מה שצריך לדעת בשביל ללמד את הילדים לתפור, ובכך להוביל ליצירה של פעילות מהנה לכל המשפחה. מוכנים? בואו נתחיל!

רכישה של ציוד

השלב הבסיסי והחשוב ביותר לפני שמתחילים ללמד את הילדים הוא כמובן לרכוש את הציוד המתאים. מאחר ואתם באופן טבעי עסוקים מאוד, אפשר להשיג בדים אונליין בלי לצאת מהבית דרך חנות הבדים קנדה. דרך האתר תוכלו לבחור מבין מגוון גדול של בדים איכותיים שנבחרים בקפידה, כולל יכולת לקבל דוגמיות שישמשו אתכם בשלבים ההתחלתיים. נוסף לבדים, נדרש לבצע רכישה של ציוד הכולל מספריים, חוטים, מחטים, סרגל מדידה וכן דפי 4A לטובת גיבוש הסקציה הראשונית לפריט אותו אתם מתכננים לתפור.

האזנה לרדיו

דרך מצוינת ללמוד כיצד לתפור יכולה להתבצע באמצעות האזנה לתוכניות רדיו שגם מעבירות לכם את הזמן אבל גם יכולות להעשיר לכם את הידע במגוון נושאים, כולל נושא של תפירה בעקבות אירוח של מומחים לתחום. מאחר ומדובר בתחום שצובר תאוצה על רקע של מגפת הקורונה, ניתן בהחלט לומר כי מדובר בדרך מצוינת להעשיר את הידע ואף ללמוד ממומחים כיצד ללמד את הילדים בדרך קלה ופשוטה לתפור.

 

 

צפייה בסרטונים

צפייה בסרטונים ביוטיוב כמו גם ברשתות החברתיות מהווה דרך נהדרת ללמוד כיצד לתפור בעצמכם וכיצד להעביר את הידע הלאה לילדים. טרנד התפירה כאן בשביל להישאר ועדות לכך ניתן למצוא בעשרות סרטונים חדשים שעולים כמעט מדי יום לרשתות החברתיות, כאשר מדובר במידע שהוא לא רק חיוני אלא גם חינמי לחלוטין.

רישום לקורס

בעקבות הביקוש הגבוה ללימודי תפירה, נפתחו ברחבי הארץ קורסים אותם מעבירים מיטב התופרים והתפורות. בשביל לשדרג את הידע שלכם ואף להפוך למאסטרים של ממש, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף ולבחור בקורס שמתאים לרמה שלכם ואשר יכול גם לסייע לכם להעביר את הידע המקצועי גם לילדים. בנוסף, בדקו האם גם הילדים יכולים לקחת חלק, ובהתאם לכך ליצור חוויה משפחתית מגבשת ומהנה.

שיעור פרטי

שיעור פרטי המתבצע על ידי תופרת מקצועית הוא בעל חשיבות גדולה מאחר והוא מקנה לכם כלים ידע וגם לא מעט טכניקות סודיות, לטובת תפירה של חולצות, מכנסיים, בגדי ים ואפילו אקססוריז. ניתן לבצע את השיעור ביחד עם הילדם, כל זאת מתוך מטרה להתנסות בתפירה ובהתאם לכך לצבור ביטחון. לפני שאתם ממהרים לסגור שיעור פרטי, אל תחששו לבצע השוואת מחירים וכן לקבל המלצות מחברים ובני משפחה שכבר עברו את התהליך, מתוך מטרה לבחור תופרת מקצועית שתעביר את הידע שלה הלאה – ובהתאם לכך גם אתם תוכלו ללמד את הילדים כיצד לתפור.

לסיכום

תפירה עם הילדים היא פעילות מהנה שגם מאפשרת לחסוך לא מעט כסף, בייחוד בשל היכולת לתפור בעצמכם מגוון רחב של פריטים באיכות מעולה. אם אין לכם ניסיון קודם בתחום או שהניסיון שלכם בסיסי למדי, עברו על הטיפים אותם הצגנו לכם כאן, ובכך תוכלו לממש את התשוקה שלכם לתפירה, אומנות ואופנה באופן שגם מגלם בחובו יצירה של זמן איכות ביחד עם הילדים.

נגישות