למתנה, לפנאי ובעיקר – בשביל הכיף: ערכות היצירה של תחביבן יעשו לכם טוב על הלב

ליצור זה דבר נפלא! חדוות היצירה ממלאת את הנפש, נותנת רגיעה למחשבות ומאפשרת ריפוי של ממש עבור מי שמצייר, תופר, רוקם, מפסל וכו'. מי שרוצה להתעסק באומנות, אבל לעשות זאת לבד ובקלות, יוכל לבחור ערכת יצירה מעניינת למילוי זמן פנוי. ערכות יצירה מתאימה לכולם: לילדים, הורים, מבוגרים, בני נוער ותלמידים המחפשים עיסוק ולכל מי שרוצה ליצור ולהנות מזמן כיפי ומרגיע.

אבל איזה ערכת יצירה יכולה להתאים לכם?

אם אתם מחפשים ערכות יצירה מעניינות באתר תחביבן תמצאו ערכות יצירה כמו יצירת תמונה אישית, פאזלים תלת מימדים, קנבסים לציור מרהיב לפי מספרים, ערכות רקמה על בד או רקמה לפי חרוזים ושאר מוצרים. הערכות של תחביבן נחשבות מוצלחות במיוחד ומתאימות לאנשים בכל גיל אשר רוצים ליצור חפצי אומנות ואף להמשיך לעסוק בתחביב ואפילו להתמקצע בו. הנה רשימה של כמה ערכות יצירה מומלצות:

יצירת תמונה אישית תוך משחק

אם יש תמונה שאתם רוצים למסגר ולתלות בבית, תוכלו ליצור תמונה מעניינת באמצעות ערכת סטירנג הרט. מדובר בערכות ליצירת תמונה אישית המאפשרות ליצור תמונה מדהימה באמצעות משחק הרכבה כיפי ומאתגר. ערכת סטרינג ארט, מאפשרת יצירה במסמרים ולבסוף קבלת תמונה מקורית. הערכה מגיעה עם הוראות מפורטות ועם כל הציוד הנחוץ ליצירה.

 

 

רקמות מחרוזים

רוצים ליצור רקמה של רקדנית מרהיבה? של חיה מיוחדת? או דמות צבעונית? רקמת חרוזים תאפשר לכם את כל הדרוש לרקמה ושיבוץ חרוזים על בד, ובכך הרכבת תמונה צבעונית שיכולה לקשט כל מרחב.

ערכת תפירה

תפירה היא מלאכה כיפית ומרגיעה שכבר מאות שנים משמשת אנשים ליצירת פריטי נוי וטקסטיל. באתר של תחביבן תמצאו ערכות לתפירת בובות, צעצועים, מחזיקי מפתחות, ושאר אלמנטים הנוצרים באמצעות אביזרי תפירה ייעודיים, שתוכלו לתפור עם הילדים לזמן איכות כיפי ומהנה.

פאזל מכני

אוהבי פאזלים ישמחו להרכיב פאזלים בתלת מימד של מגוון בעלי חיים, יצורים מן האגדות, כלי תחבורה וכלי תעופה, מבנים ודמויות. פאזל כזה עשוי מעץ ומאפשר הרכבה של אלמנטים ליצירת פריט נוי יפה ומעניין בתלת מימד.

תמונות שיוצרים לפי מספרים

אם אתם אוהבים לצבוע ולצייר, תוכלו לבחור ערכת ציור לצביעה לפי מספרים. ערכה כזאת מגיעה עם מגוון רחב של צבעים ייעודיים שיוצרים תמונה מהממת וצבעונית. מי שבוחר באתגר, יצטרך למלא שטחים בצבע לפי מספרים, עד קבלת יצירת אומנות של ממש.

אז זה הזמן לבחור ערכות יצירה שאתם אוהבים ולהנות מכל דקה פנויה.

נגישות