קורסים לנוער בתחום הטכנולוגיה – ל-TopEdu יש מה להציע

הנוער של היום, יהיו אנשי הטכנולוגיה של המחר. הזמן להכשיר אותם לעתיד זה, הוא עכשיו. ואכן, קריירות מוצלחות רבות בעולם ההייטק, מתחילות מהתעניינות בנושא זה בגיל מוקדם ואף הכשרה מסוגים שונים. אילו הכשרות כאלה זמינות? ומה מציעה לבני נוער, חברת ההדרכה הבולטת טופ-אדיו?

מגוון אפשרויות, למגוון מסלולים מקצועיים

עולם הטכנולוגיה היה ונשאר עולם מורכב מאוד ורב אפשרויות. הוא כולל אינספור תחומי משנה, אשר בכל אחד מהם ניתן ללמוד רבות, להתמחות ולהתפרנס. הכשרות בתחום הטכנולוגיה הן תחום התמחות מיוחד בפני עצמו ויש חברה אשר בולטת בהקשר זה ומתמחה ספציפית בו. חברת TopEdu (טופ-אדיו) מציעה מגוון קורסים לנוער בנושאים טכנולוגיה ופיתוח, אשר מתוכם כל צעיר חובב טכנולוגיה, ימצא בוודאי את מה שמתאים לה או לו. בני נוער עשויים להיפגש עם מדריכי החברה כבר בתיכון, במסגרת לימודים במגמות תקשוב. החברה עובדת בשת"פ עם גורמים ממשלתיים שונים וגם עם צה"ל (בפרויקטים טכנולוגיים שונים) ומלווה מאות סטודנטים במסלולים חד-שנתיים, דו-שנתיים ותלת-שנתיים. כמו כן, TopEdu מלווה את בוגרי הקורסים שלה במהלך ההשתלבות בעולם ההייטק ובתעשייה.

קורסים לבתי ספר

בין ההכשרות הטכנולוגיות אשר החברה מציעה לבתי ספר, כלולים קורסים בתחום הפיתוח והאפליקציות, קורסים בתחום הסלולר, קורסים בתלת-ממד, קורסים במדיה, עיצוב ו-Web, קורסים בחומרה ורשתות וכן קורס בדיקות תוכנה (QA). כמו כן, החברה מסייעת למערכת החינוך עם הכנה למבחני בגרות במקצועות טכנולוגים. זאת, באמצעות שירותי עזר לגיוס, הכשרת ושיבוץ מורים למקצועות טכנולוגיים, כולל בהוראת תקשוב ומדעי המחשב. אגב, TopEdu גם מתמחה בנוער בסיכון.

קורסים לדוגמה – עולם התוכנה

לשם ההמחשה, נרחיב מעט על אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום – פיתוח תוכנה. תחום זה כולל התמחויות משנה רבות ואת התחום המשלים של בדיקות תוכנה (QA). הוא תחום טכני למדי, שדורש חשיבה רבה, יסודיות והתעמקות בפרטים. עבור כיתות ז' עד ט' מוצע למשל קורס בתוכנת Kodo, שמאפשרת לימוד תכנות באופן משחקי. התוכנה פותחה על ידי מעבדות החדשנות של מיקרוסופט בארצות הברית. לכיתות ט' עד י"ב מוצע הקורס פיתוח CHATBOT מבוסס בינה מלאכותית (AI), אשר מתפרס על פני 80 שעות לימוד. קורס נוסף לקבוצת גיל זו הוא קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, שכולל 250-100 שעות לימוד. הקורס מקנה כלים ומיומנויות פיתוח אפליקציות, באמצעות שפת התכנות הנפוצה Java.

 

 

קורסים לדוגמה – אפשרויות נוספות

זו היא הרחבה על כמה מהכיוונים הנוספים שזמינים לבני נוער:

מחשבי PC ומכשירי סלולאר

קורס שמכשיר את הלומדים בתיקון מחשבי PC ומכשירי סלולאר. כולל זכאות בסוף הקורס לתעודת MCTS של מיקרוסופט. תיקון טלפונים סלולאריים נלמד בדרגות מקצועיות שונות – דרג א', ב' בקורס של 80 שעות לימוד ודרג ג', ד' בקורס נוסף בהיקף כזה.

תלת-ממד

מיומנויות בשימוש בהדפסת תלת מימד, שהוא תחום חדשני מעניין ביותר. כמו כן, בוגרי הקורס מקבלים הסמכה מטעם חברת systematics, נציגה מקומית של כמה יצרניות מובילות בתחום זה בעולם.

חומרה ורשתות

קורסים והכשרות שונים, לגבי ניהול תשתיות מחשוב בהיבטים שונים. כולל הכנה להסמכת MCSA, הכשרת תומכי מחשוב ענן, היכרות עם אופיס 365 ועוד.

מדיה, עיצוב ו-Web

בניית אתרים והפקת סרטים ואנימציה. כמו כן, מוצע קורס מעשי נוסף ומעניין, בנושא שימוש באינטרנט כמקור הכנסה.

לסיכום

לכל בני הנוער שמתעניינים בטכנולוגיה מומלץ להיכנס לאתר החברה ולעבור על הקורסים המוצעים. הדבר עשוי לעניין אתכם, להתאים לכם ואפילו להיות ההתחלה של קריירה מתגמלת ומהנה.

נגישות