הישארו בהאזנה: תוכנית רדיו שיעשירו את הידע שלכם

מכשיר הרדיו שהומצא בשנת 1987 הפך מיד לאמצעי תקשורת עיקרי בחייהם של בני אדם. המכשיר – שנועד להעביר תדרים למקומות רחוקים והפך אמצעי יעיל לשמיעת חדשות, קבלת דיווחים חשובים בזמן אמת, האזנה לשירים ותוכניות – התפתח עם השנים וכיום אפשר להאזין און ליין לכל תכנית, להוריד אפליקציות חכמות להאזנה דרך הנייד, ואפילו לשמוע 'פוד קאסט' שהיא תכנית רדיו באינטרנט לה ניתן להאזין מכול מקום.

מאז המצאת המכשיר החשוב הזה שאנו מתוודעים לחשיבותו בעיקר עכשיו בתקופה של ריחוק חברתי – עלו וירדו מגוון תוכניות מענייניות ששודרו היישר מתוך תחנות רדיו שונות. כיום יש אינספור תוכניות רדיו שמכילות תכנים מעניינים: חלקם נועדו להעביר את הזמן או לעלות את מצב הרוח, וחלקם יעשירו את הידע שלכם במגוון נושאים. אז אילו תכוניות מומלצות למי שצמא לידע ועניין? הנה הרשימה:

'התכנית של טל ואביעד' – 99FM

'התכנית של טל ואביעד' משודרת כבר יותר מעשור בתחנה 99FM. אביעד קיסוס וטל ברמן (מגישים מעולם הטלוויזיה) דנים בצורה הומוריסטית בכל מה שחשוב, מעניין, או שנוי במחלוקת. התכנית משודרת בכל בוקר בין השעות 07:00 עד 09:30 והיא כוללת חידונים, שאלות, חידות ואינפורמציה חשובה על כל מה שבוער.

הישארו בהאזנה תוכנית רדיו שיעשירו את הידע שלכם

'פוקוס' – כאן 88

תחנת הרדיו כאן 88 מאפשרת תוכניות מעולות ומוזיקה איכותית בכול יום. אחת התוכניות הפופולריות היא 'פוקוס' תכנית ששמה את הזרקור בכל שבוע על ז'אנר אחר במוזיקה הישראלית ודנה באלבומים, אמנים, כותבים ומלחינים. השדרנים מציגים סיפורים מעניינים שנמצאים מאחורי שירים מוכרים ואמנים חשובים במוזיקה הישראלית.

'ינון מגל ובן כספית' – 103FM

התכנית היומית של ינון מגל ובן כספית משודרת בכול בוקר החל משעה 09:00 עד 11:00. שני העיתונאים ואנשי התקשורת מעלים נושאים בוערים ומתווכחים עליהם בצורה מעניינת. בין הנושאים שהשניים דנים בהם תמצאו פוליטיקה, אקטואליה, בטחון, כלכלה ואפילו ספורט.

'שתיקת הכבישים'- גלגל"צ

מי שאוהב לשמוע רדיו דווקא בשעות הלילה המאוחרות יוכל להנות מ'שתיקת הכבישים' שמוגשת בכל לילה, החל מיום ראשון – עד יום רביעי. התכנית מוגשת על ידי השדרן רועי הכהן שמשדר מוזיקה שהיא הכול חוץ ממיינסטרים תוך מתן אינפורמציה מעניינת על היצירות השונות. התכנית משודרת בין חצות עד 02:00 בלילה.

'נכון להבוקר' – גלי צה"ל

'נכון להבוקר' של גלי צה"ל עוסקת באקטואליה והיא תעשיר את הידע שלכם ותספק שעות של עניין.  התכנית מוגשת על ידי איש התקשורת ניב רסקין והיא נחשבת מובילה בתחום. ניב רסקין מראיין את האנשים הכי מעניינים ומטרתו לתת במה לדעות מכול סוג שהופכות את שעות השידור לפופולריות במיוחד.

אז אם אתם מחפשים רדיו טוב, חזק ומעודכן – בחרו תכנית שתלווה אתכם בכול יום ותעשיר את היעד הכללי שלכם ותספק עניין והאזנה נעימה.

נגישות