מדריך להורים: האם כדאי להשקיע בבניית בית פרטי?

אם אתם שוקלים לבנות בית פרטי ועדיין מתלבטים, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר למה כדאי להשקיע בבית פרטי ומה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך.

לפני הכל – מה חשוב לדעת כשבונים בית פרטי?

לפני שאנחנו מספרים לכם מה היתרונות בבניית בית פרטי, נרצה להציג בפניכם הסבר מפורט על הליך בניית בית פרטי. בשלב הראשון אתם צריכים להגדיר את ההון העצמי שלכם ואת התקציב שאתם יכולים להקצות לבית. כך תדעו כמה משכנתא אתם צריכים לקחת ולהיערך בהתאם. לאחר מכן, אתם צריכים לקבל אישור עקרוני למשכנתא.

לאחר קבל האישור העקרוני עליכם לגייס אנשי מקצוע לביצוע הפרויקט. המלצה שלנו, קחו קבלן בנייה רשום בפנקס הקבלנים שינהל עבורכם את כל הפרויקט, לרבות את בעלי המקצוע שמבצעים את הבנייה בפועל. כעת אתם צריכים להכין תכניות דירה ולקבל את כל ההיתרים הדרושים לבנית הבית הפרטי, זה שלב חשוב מאד.

קיבלתם היתר? יש לבחור את קבלן השלד ולבנות את השלד של הבית. לאחר מכן, יש לבחור קבלן גבר ולבצע את כל עבודות הגמר וההשלמות הרצויות. זהו, זה הזמן לקחת מעצב פנים שיתכנן לכם את פנים הבית, לקבל היתר אכלוס טופס 4 ולעבור לבית החדש שלכם. אז למה כדאי להשקיע בבית פרטי?

נהנים מתשואה אדירה

אתם ודאי מודעים לבועה שנמצאת סביב שוק הנדל"ן, המחיר רק טסים למעלה בכל יום. בתוך כך, כשאתם בונים בית פרטי אתם מבטיחים לעצמכם תשואה באחוזים גבוהים מאד. נתחיל בזה שהקרקע מעלה כל הזמן את הערך שלה, אפילו עוד לפני שהבית נבנה בכלל. בנוסף, בכל שנה במחיר של הבית שלכם יקפוץ וכשתמכרו אותו תוכלו לעשות רווח יפה מאד. מה שכן, אל תשכחו שאת הכסף הזה אתם צריכים לשים על נכס אחר שגם המחיר שלו עלה. החוכמה היא לעשות אקזיט, לקחת את הכסף שהרווחתם על הבית ולהשקיע אותו בנכס בלוקיישן זול יותר.

נהנים מפרטיות מושלמת

אם אתם גרים בבניין משותף אתם ודאי מרגישים שאין לכם פרטיות. השכנים שלכם שומעים כל מילה שאתם מוציאים מהפה ובדרך לחדר האשפה אתם פוגשים את השכן שאתם הכי פחות אוהבים. בתוך כך, כשאתם בונים בית פרטי אתם למעשה מחזירים לעצמכם את הפרטיות ונהנים ממנה. אין לכם אף אחד על הראש, רק אתם והמשפחה שלכם.

מדריך להורים: האם כדאי להשקיע בבניית בית פרטי?

מתכננים לפי הצרכים שלכם

כשאתם גרים בדירה שבנתה על ידי קבלן אתם למעשה מתאימים את עצמכם למבנה שלה, לכמות החדרים, למיקום שלהם ועוד. אז יכול להיות שבהתחלה בתכנון היה רלוונטי עבורכם, אך עם השנים הצרכים משתנים ובגדול. כשאתם בונים בית פרטי אתם מתכננים אותו מאפס לפי הצרכים שלכם. אנחנו מתכוונים בין השאר לכמות החדרים בבית, לגודל שלהם, למיקום וכמובן לעיצוב של הבית. יש לכם השפעה על כל וכל אלמנט בבית ואיך שתרצו שהבית שלכם יראה, כך הוא ייבנה.

משקיעים בחצר ובנפש

נכון שתמיד רציתם חצר? אז ראשית נפתח בזה שתחזוקה שוטפת של חצר זה לא דבר קל. סביר להניח שתצטרכו לשכור את שירותיו של גנן שיתחזק לכם את החצר באופן שוטף, מה שגם יוסיף להוצאות החודשיות שלכם. עם זאת, במידה וזה החלום שלכם, תוכלו להשקיע בחצר ובתוך כך להשקיע בנפש שלכם. זה מאד כיף לקחת עצירה והמרוץ המטורף של החיים ולהשקות את כעצים והפרחים, לנקות את החצר וכמובן ליהנות מהשקט ומהירוק שהיא מציעה.

לסיכום

אין ספק שהשקעה בבית פרטי היא השקה משתלמת לאורך זמן, כך שאנחנו בהחלט ממליצים לכם לצאת לדרך.

נגישות