כשאוכל ואומנות מתאחדים: מתנות אכילות יצירתיות ומיוחדות

מחפשים לרכוש את המתנה המושלמת? ובכן, באמצעות מתנות אכילות תוכלו להעניק מתנה מקורית ובלתי נשכחת. מהן האפשרויות העומדות בפניכם? להלן מספר אפשרויות נהדרות

מתנות מסוגננות וטעימות – זה הזמן להכיר את הטרנד החם של ענף המתנות

אם בעבר הסתפקנו במתנה אשר כללה בדרך כלל תכשיט או פרחים, כיום ניתן לראות כיצד המגמה היא לבצע רכישה של מתנה מיוחדת ובעלת נופך קולינרי, וזאת בכדי להעניק למקבל/ת המתנה חוויה יוצאת דופן. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות רכישה של מתנה המשלבת בין אוכל לבין אומנות, ואם אתם מתלבטים לגבי מתנה כזו – הגעתם בדיוק למקום הנכון. מהן המתנות הטובות ביותר אותן תוכלו להעניק? ובכן, בדקנו, חקרנו ומצאנו את חמש המתנות היצירתיות ביותר, במיוחד בעבורכם:

פלטת פירות

אין ספק כי אחת המתנות המבוקשות של השנים האחרונות היא פלטת פירות. אם קונים פלטת פירות או קינוחים מיוחדים ניתן לספק למקבל המתנה חוויה קולינרית אך גם חזותית, וזאת בשל חיתוך מדויק של פירות העונה ושילוב של קינוחים יפהפיים אשר נעשים בעבודת יד. ניתן גם להכין בעצמכם באמצעות מדריכים באינטרנט, אולם בכדי לחסוך זמן ומאמץ אין ספק כי יצירת קשר עם חברה מקצועית מהווה את הדרך הטובה ביותר לצורך משלוח של מתנה מדליקה כמו גם מקורית.

כשאוכל ואומנות מתאחדים מתנות אכילות יצירתיות ומיוחדות

סדנת שוקולד

סדנת שוקולד מתבצעת במתכונת זוגית או קבוצתית, והיא למעשה כוללת הכנת  שוקולדים מכל הסוגים באמצעות ליווי מקצועי מצד קונדיטור/ית. במסגרת הסדנה תוכלו ללמוד כיצד להכין שוקולדים וממתקים אותם ניתן לקחת הביתה אבל גם ללמוד אודות רזי השוקולד, באמצעות הדרכה מקצועית.

סדנת קוקטיילים

מתנה מקסימה במיוחד היא סדנת קוקטיילים אותה ניתן לבצע אפילו אצלכם בבית, דרך הזום! מדובר בסדנה הכוללת הכנה של לפחות ארבעה קוקטיילים שונים, בשילוב של תפריט קולינרי המותאם לכל קוקטייל. בשל הגבלות נגיף הקורונה, החלו לא מעט ברמנים מקצועיים להציע את הסדנה גם דרך ה ZOOM, ועל כן ניתן להעניק את המתנה הזו בעבור חובבי האלכוהול, והאומנות.

סיור אוכל

מתנה יצירתית ומקורית במיוחד היא סיור אוכל בשווקים בעיר תל אביב או בירושלים. מדובר בסיור הכולל ביקור במספר דוכני מזון, מסעדות וכן משלב גם אלמנטים היסטוריים השזורים בהקמת הדוכנים השונים כמו גם המסעדות. מדובר בסיור אותו ניתן לבצע במתכונת קבוצתית או זוגית, ובאמצעות אתרי מדרג מתמחים ניתן בהחלט לקבל הצעת מחיר נוחה מאוד בעבור הסיור. שימו לב כי מספר המקומות לרוב מוגבל,  ועל כן אם אתם רוצים להעניק מתנה המשלבת גם את הפן הקולינרי אך גם אומנותי הכולל ביקור באתרי תרבות בזמן הטיול – עדיף לבצע את ההזמנה מראש, ולהעביר אותה לבעל/ת השמחה הנרגשים אשר יקבלו מתנה מקסימה אך גם טעימה ומפנקת במיוחד.

נגישות