סוד הכמוסה: איך קולגן מסייע לבריאות וטיפוח?

קולגן הוא מולקולה אשר נמצאת בגוף, כאשר 70% ממשקל העור הוא קולגן. למעשה, מדובר בחלבון הנוצר ע"י תאים בעור. עם השנים וההתבגרות הקולגן הולך ונהרס בשל השפעות סביבתיות וגנטיות, ולכן בכדי לשמור על עור מתוח ויפה ניתן להשתמש בשיטה עוקפת – כמוסה המסייעת לצורך בריאות וטיפוח העור.

קולגן: חלבון חיוני למראה עור בריא ומטופח

קולגן הוא חלבון טבעי לחלוטין אשר מחזיק את עור הפנים מתוח. בתהליך ההזדקנות רשת הקולגן הולכת ומתמעטת, בשל ספיגה מהירה. בשל כך, נוצרים קמטים כמו גם שקעים בעור הפנים, בייחוד באזור העיניים והלחיים. מדובר בתהליך הזדקנות טבעי של העור, אולם אם בעבר היה מדובר בגזרת גורל והיה נדרש לגשת לטיפול כירורגי בהרדמה מלאה, כיום ניתן להיעזר בפיתוחים חדשניים אשר במסגרתם מעודדים את קצב ייצור הקולגן. מוצרי קולגן מכילים כמות קולגן גבוהה, ובהתאם לכך ניתן לספק לעור את החלבון השומר על מראה רענן ומתוח. לא מדובר בפתרון קסם אלא במוצר אשר נועד לסייע לצורך התמודדות עם בעיית הזדקנות העור, כאשר מעבר להיבט הקוסמטי אין ספק כי מוצרי קולגן יכולים לתרום גם בעבור ספורטאים פעילים. הסיבה לכך היא שספורטאים נוטים בשל ביצוע פעילות גופנית קבועה לסבול מנזקים הכוללים את שחיקת הסחוס, ולכן באמצעות מוצרים של קולגן ניתן לגרות את הייצור המחודש של הקולגן, ובהתאם לכך לגרום לשיפור משמעותי.

סוד הכמוסה איך קולגן מסייע לבריאות וטיפוח

מתכננים לבצע רכישה? זה מה שעליכם לדעת

בשנים האחרונות נכנסו לא מעט חברות לתחום אשר משווקות מוצרי קולגן המופקים באמצעות דגים, בקר או אבקות קולגן טבעוניות לחלוטין. מאחר והמטרה היא להאיץ את קצב ייצור הקולגן, חשוב לבצע רכישה דרך חברה מקצועית ובעלת המלצות מוכחות בתחום, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה. נוסף לכך, חשוב ליטול את הכמוסות באופן קבוע, בשילוב של תזונה מאוזנת ומבוקרת. נוסף לכך, בעת ביצוע הרכישה בדקו כי אכן מדובר בקולגן טהור בריכוז של בין 85%-90% חלבון, וכי הקולגן עבר תהליך של הידרוליזה, לצורך ספיגה מיטבית של הקולגן בגוף.

למה ניתן לצפות לאחר שימוש במוצרי קולגן?

לסיכום, מוצרי קולגן מהוויים מוצר משלים אשר מיועד להתמודדות עם הבעיה של הזדקנות העור, כמו גם שחיקה של הסחוסים. מאחר ומדובר במוצר טבעי, אין תופעות לוואי אולם חשוב להיות קשובים לגוף ולבחון בזמן אמת את ההשפעות של המוצר על העור. חשוב שלא להגזים במינון, ובתור התחלה להתחיל במינונים קטנים יחסית ובהמשך לעלות. במידה ואתם בוחרים להשתמש בכמוסה, המינון המומלץ הוא עד 10 גרם ביום. את האבקה ניתן לשלב בשייקים בריאים או במים, כאשר את התוצאות ניתן לראות רק לאחר כשמונה שבועות לכל היותר. מדובר במוצר מצוין, איכותי ויעיל – לטובת המלחמה בהזדקנות העור.

נגישות