כל המשפחה על ה-WIFI? כך הוא יהיה מהיר

אמא כל היום חורשת על הנטפליקס, אבא הוא מתכנת שעכשיו עובד בעיקר מהבית, הילד חורש על הסוני, מוריד משחקים ומשחק שעות רבות נגד חברים ברשת והילדה מכורה לאינסטוש ולרשתות החברתיות ומעלה 10 סרטונים ביום לטיקטוק. חווים סיטואציה דומה? אתם לא לבד וזוהי בהחלט מציאות שמכירים לא מעט ישראלים בימינו, ובמצב כזה כשכל המשפחה על ה-WIFI, רבים חווים תקיעות וניתוקים, העלאות והורדות איטיות במיוחד וחוסר סיפוק כללי מחווית השימוש באינטרנט. אם גם אתם סובלים מהבעיה הזאת, חשוב מאד לדעת שיש דרכים פשוטות לפתור את העניין. הנה הדרכים לשמור על WIFI חזק ומהיר גם כשכל המשפחה משתמשת בו.

ספק טוב ואיכותי

אל תתבלבלו, הדרך לאינטרנט איכותי בכלל ול-WIFI חזק בפרט מתחילה בספק שאתם בוחרים. מחיפוש מהיר למשל, חוות דעת על ספק אינטרנט ITC מצביעות על כך כי מדובר בחברה שיודעת לרתום את התשתיות והטכנולוגיות המתקדמות ביותר לטובת לקוחותיה ולהציע להם חווית גלישה יציבה ומהירה במיוחד גם בשימוש של מכשירים רבים בבת אחת. אלו הם הדברים שאתם צריכים לחפש בבואכם לבחור את ספק האינטרנט שלכם. על הדרך מומלץ לברר גם עם שירות לקוחות, זמני מענה ותפעול תקלות בזמן אמת, שיספקו לכם השלמה לכל החוויה הזאת.

כל המשפחה על ה-WIFI כך הוא יהיה מהיר

 

מיקום הנתב

ובכן, ITC ממליצים תמיד לבחור במיקום מרכזי בבית שיהיה עד כמה שניתן מרוחק מקירות ומהרצפה. ככל שהראוטר שלכם ימוקם במקום מרכזי יותר, כך תהנו מפיזור אחיד ויציב יותר של ה-WIFI ברחבי הבית. עם זאת, במידה וישנו מכשיר מסוים הצורך יותר אינטרנט ממכשירים אחרים במידה רבה וניתן למקם את הראוטר בקרבתו, מומלץ לעשות כך ובדרך הזאת הוא לא "יתחרה" עם המכשירים האחרים. בנוסף, אם באפשרותכם לחבר חלק מהמכשירים בחיבור קווי כדאי מאד לעשות את זה וכך תקלו את העומס על שאר המכשירים הגולשים על רשת ה-WIFI. שימו לב שלא למקם את הראוטר בתוך ממ"דים או חדרי בטחון, דבר שינמיך משמעותית את הקליטה של המכשירים מחוצה להם.

איכות הציוד וטכנולוגית השידור

חשוב לציין כי ספק האינטרנט ITC וספקים נוספים ישמחו לעדכן אתכם בטכנולוגית השידור בה הם משתמשים ולעדכן אותה בעבורכם ככל הניתן. הדורות החדשים של ה-WIFI כיום עושים עבודה טובה הרבה יותר בהעברת המידע מהדורות הישנים. בנוסף, הראוטרים החדישים יותר הקיימים כיום בשוק יודעים לבחור לבד את התדר וערוץ השידור המתאימים ביותר בכל נקודת זמן. ודאו שהראוטר שאתם קונים או מקבלים אכן יודע לעשות זאת.

מגבירי טווח

בהחלט פתרון מצוין לבתים גדולים או כאלה עם משתמשים רבים. המכשירים הללו אותם ניתן לרכוש באופן עצמאי או דרך ספקי האינטרנט פשוט יגדילו את הטווח כך שתוכלו להנות מ-WIFI חזק ויציב גם בחלקי הבית המרוחקים יותר מן הראוטר.

נגישות