תורמים לשילוב חברתי: עמותת אתגרים צריכה אתכם

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו? המשפט הכל כך מוכר ושגור הזה בשפה הישראלית לקוח אומנם מאחד השירים האהובים ביותר בתרבות המוזיקה שלנו, אבל אין ספק שהוא נוגע באחת הנקודות החשובות ביותר שיש. אז לכמה מאיתנו יוצא לעשות משהו טוב למען האחר ולא רק עבור עצמינו? האמת היא שזה לא תמיד פשוט לצאת לרגע מהקונכייה שאנו נמצאים בה, ולכל אחד מאיתנו יש קשיים ואתגרים בחיים שמקשים לעשות את זה, אך אם נשכיל לעצור מדי פעם ולהתבונן החוצה, נראה שיש לא מעט מקומות שהם אנו יכולים לתת מרוחב הלב. אז יש כאלה שמתנדבים באופן קבוע, אחרים עוזרים לאחרים דרך שיתופים והפצת מידע ברשתות החברתיות, ואין ספק שדרך נפלאה וזמינה למי שלא תמיד יש זמן לסייע בדרכים אחרות היא תרומה כספית. אנו רוצים להכיר לכם עמותה נפלאה שהיא גם אחת הוותיקות בארץ, שתשמח תמיד לכל סיוע ועזרה גם מכם.

אודות עמותת אתגרים

בשנת 1995 נוסדה עמותת אתגרים על ידי קבוצה מאד מיוחדת של נכי צה"ל ואנשי שיקום שהאמינו כי אנשים נכים ובעלי מוגבלויות יכולים ליהנות מספורט אתגרי בדיוק כמו כולם. יותר מזה, הם הבינו כי ספורט אתגרי פעיל הוא כלי מעולה להעצמה ולחיזוק הביטחון העצמי וכן להרחבת היכולות גם בתחומי חיים אחרים. העמותה פיתחה מגוון רחב מאד של ענפי ספורט מיוחדים המותאמים לציבור הנכים ובעלי המוגבלויות, החל מרכיבה על אופניים, דרך פארקי חבלים, שייט וקיאקים ועד לקארטינג וטיולי ג'יפים אתגריים.

כיום העמותה מסייעת לילדים ובני נוער בעלי מוגבלויות ועוזרת לשלב אותם בטיולים השנתיים עם בני כיתתם וכן יוזמת מגוון רחב של פרויקטים מיוחדים מדי שנה. הפעילות המבורכת של העמותה מושכת אליה מדי שנה מאות מתנדבים ואין ספק שמאז הקמתה היא הביאה לשינויים מרחיקי לכת ותרמה רבות לשילוב תקין של בעלי מוגבלויות שונות בחברה.

איך אפשר לעזור?

אז קודם חשוב להבין כי עמותת אתגרים היא עמותה ללא מטרות רווח וככזו היא תלויה במידה רבה ברצון הטוב של הציבור לסייע ולתרום. מתוך כך ניתן לעזור ולתרום בכמה אפיקים שונים:

תרומה כספית

זוהי דרך פשוטה ונפלאה למי שרוצה לתת מכל הלב ואין לו בהכרח את הזמן והפנאי להתנדבות הלכה למעשה. אגב, אתגרים עובדת מזה שנים עם עמותת Jgive המפעילה אתר אינטרנטי נוח דרכו אתם יכולים לבצע תרומה כספית בכל סכום שאתם מעוניינים. שווה לדעת כי בניגוד לאתרים אחרים, כאן אין תשלום של עמלה מסוימת לאתר והתרומה שלכם תלך במלואה למטרה החשובה.

תורמים לשילוב חברתי: עמותת אתגרים צריכה אתכם

התנדבות

אם אתם מעוניינים לקחת חלק הלכה למעשה בפעילות העמותה המבורכת, אתם בהחלט מוזמנים לעשות גם את זה. כל שעליכם לעשות זה לפנות אל מי שאחראי על ניהול המתנדבים דרך האתר וכבר יחברו אתכם לאירועים ופעילויות ברחבי הארץ בהם תוכלו לקחת חלק.

שנת שירות ושירות לאומי

עומדים לסיים את הלימודים שלכם בתיכון ונמצאים לקראת השלב הבא בחיים? שווה לדעת כי עמותת אתגרים מציעה שנות שירות מיוחדות ביותר במגוון קומונות ברחבי הארץ וכן ניתן לעשות שירות לאומי בעמותה. לכל המיונים למסלולים הללו ניתן להירשם בקלות דרך אתר האינטרנט של עמותת אתגרים.

לסיכום – מדובר בלי ספק בעמותה נפלאה שעושה דברים טובים למען החברה שלנו. אם אתם מחפשים את הדרך שלכם לתרום ולהעניק מעצמכם תוכלו בהחלט לעשות את זה דרכם וזוהי אפשרות נוחה ופשוטה. אז – מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?

נגישות