ניו יורק עם ילדים: האטרקציות שכדאי להכיר

תהיתם פעם איך הילדים שלכם יגיבו למראה שלד דינוזאור ענק בפעם הראשונה או לשייט בסירה באמצע פארק? חשבתם על טיימס סקוור או ברודווי עם הילדים שלכם? העיר ניו יורק היא לא רק למבוגרים! למעשה, זוהי עיר פלאים שמחכה שההרפתקנים הקטנים שלכם יגלו את האטרקציות שבה. מוכנים לתכנן את הטיול הבלתי נשכח בעיר שלא ישנה לעולם? בואו נתחיל!

סנטרל פארק

כל טיול בניו יורק מחייב ביקור בסנטרל פארק, במיוחד אם מטיילים עם ילדים. הפארק הזה משתרע על פני 843 דונם, והוא נווה מדבר ירוק באמצע מנהטן שמציע פעילויות רבות. באתר mr tickets אתם יכולים למצוא מגוון רחב של כרטיסים לאטרקציות שונות בניו יורק, כמו אלה שבסנטרל פארק. הינה כמה דברים שאסור לפספס בו:

  • גן חיות וקרוסלה: גן החיות של סנטרל פארק אמנם קטן, אבל הוא פינוק לילדים. מנמרי שלג ועד פינגווינים, מגוון החיות הוא עצום. לא רחוק מגן החיות תוכלו למצוא את הקרוסלה ההיסטורית עם הסוסים שמגולפים ביד, והיא תעניק לילדיכם נסיעה סוערת עם מוזיקה שמחה.
  • גני שעשועים: ישנם מעל 20 גני שעשועים הפזורים ברחבי הפארק. מגרש המשחקים של בילי ג'ונסון, עם מגלשת הגרניט הענקית שלו, הוא מומלץ במיוחד.
  • שייט: בית הסירות של לואב מאפשר למשפחות לשכור סירות משוטים ולשוט על פני המים השלווים של האגם. השייט באגם הוא חוויה מהנה גם לילדים וגם להורים.

מוזיאונים לילדים

ניו יורק מלאה במוזיאונים ברמה עולמית, וכמה מהם מתאימים במיוחד לילדים. הינה כמה מוזיאונים לילדים בניו יורק:

  • המוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע: שלדי דינוזאורים, דגם לוויתן כחול ענק ותערוכת חלל, הם רק חלק מארץ הפלאות החינוכית הזו לילדים. תערוכות אינטראקטיביות בחדרים שונים בו מספקות לילדים חוויות מעשיות מהנות ומעשירות.
  • מוזיאון הילדים של מנהטן: מיועד לילדים עד גיל 10, מוזיאון זה מלא בתערוכות אינטראקטיביות על אומנות, מדע ותרבות שמונגשים לילדים הצעירים.
  • מוזיאון התחבורה של ניו יורק: הוא ממוקם בברוקלין. המוזיאון הזה מאפשר לילדים לראות קרונות רכבת תחתית ישנים, אוטובוסים, וללמוד על ההיסטוריה של התחבורה הציבורית בעיר.

 

 

מופעים בברודווי ואוף ברודווי

סצנת התיאטרון של ניו יורק אינה מיועדת רק למבוגרים. מופעים רבים בברודווי ובאוף ברודווי מתאימים גם לילדים. כמה מההצגות המפורסמות, כמו מלך האריות, אלאדין ולשבור את הקרח, הן להיטים גדולים אצל הקהל הצעיר. למדו אנגלית בסיסית את הילדים כדי שיוכלו להבין מה קורה על הבמה העצומה, וכמובן, הזמינו כרטיסים מראש כדי להימנע מאכזבה.

הטיימס סקוור

הטיימס סקוור בעל האורות הבוהקים ושלטי החוצות האלקטרוניים הענקיים, הוא מחזה בפני עצמו. מעבר לעונג הוויזואלי, תוכלו למצוא בו גם כמה אטרקציות, כמו:

  • עולם השוקולד של הרשיז ושל M&M's: החנויות האלה הן לא רק חנויות ממתקים. הן בנויות מקומות רבות של תצוגות צבעוניות, מרצ'נדייז וכיף אינטראקטיבי, כך שהם חוויה בפני עצמן.
  • ריפלי'ז תאמינו או לא: מוזיאון שמציג דברים מוזרים ונפלאים, והוא להיט למשפחות עם ילדים. במוזיאון תמצאו תצוגות אינטראקטיביות וממצאים יוצאי דופן, ותוכלו ליהנות מהמוזרויות.
  • מאדאם טוסו: מוזיאון השעווה המפורסם, שבו ילדים יכולים לראות דגמים מציאותיים של הסלבריטאים האהובים עליהם ודמויות היסטוריות.

סיורים על המים סביב ניו יורק

המים סביב מנהטן מציעים כמה נקודות מבט ייחודיות של העיר. הינה כמה אטרקציות על המים שכדאי לכם לחוות עם הילדים:

  • פסל החירות ואליס איילנד: קחו מעבורת לציוני דרך אמריקאים אייקוניים אלה. פסל החירות הוא סמל של חופש ותקווה, והאליס איילנד מציע תובנות על חוויית המהגרים לארצות הברית.
  • הפלגות מעגליות לתיירים: זוהי דרך מרגיעה לראות רבים מציוני הדרך המפורסמים של ניו יורק מהמים שסביב העיר. בדקו את מזג האוויר, והלבישו את הילדים בהתאם כדי שיהיה להם נעים.

שופינג עם הילדים

ניו יורק ידועה בבוטיקים ובמותגים היוקרתיים שלה, אבל היא מלאה גם בחנויות שמתמקדות בלקוחותיהם הילדים. את החנויות הבאות אתם חייבים לבקר כשתהיו בעיר:

  • פאו שוורץ: חנות הצעצועים האייקונית הזו היא יותר מיעד לקניות. עם הפסנתר הענק שבה, שמוצג בסרט "ביג" ועוד אינספור הצעצועים המוצגים, הילדים שלכם יכולים לבלות בתוכה שעות.
  • חנות לגו במרכז רוקפלר: החנות הזו מציעה תצוגות ענק העשויות כולן מלגו, והילדים אפילו יכולים לבנות יצירות משלהם.

לסיכום

בכל פינה בעיר ניו יורק אפשר למצוא הרפתקה שמיועדת לילדים צעירים. העיר האייקונית הזו, שופעת ההיסטוריה, התרבות והאנרגיה, מלאה בגורדי שחקים, בהצגות ובמוזיאונים ברמה עולמית. ניו יורק מבטיחה טיול מעשיר ומבדר להורים ולילדים כאחד. אז כשאתם אורזים את המזוודות ומכינים את הקטנטנים שלכם להרפתקה של פעם בחיים, זכרו שהתפוח הגדול הוא לא רק אורות בוהקים וחלומות גדולים, אלא גם אטרקציות לכל המשפחה!

נגישות