מחפשים טלפון לילדים? באתר רונלייט יש כמה אופציות מצוינות

רכישת טלפון סלולארי לילדים היא כיום דבר נפוץ. אבל במה כדאי לבחור? האפשרויות רבות מאוד, טווח המחירים גדול בהתאם, דגמים חדשים מופיעים שוב ושוב, יכולות חדשות וכן הלאה. כמה דגמים אשר מאזנים בין נקודות אלה, באופן שמתאים גם לילדים, תוכלו למצוא באתר רונלייט.

השילוב הנכון

בנושא הסמארטפונים, יש ללא ספק היסחפות רבה עם אופנות. אלא שילדים לא חייבים וגם לא רצוי, שיהיה להם את הטלפון היקר והחדש ביותר. הם לא ישתמשו אפילו בחלקיק, של מה שהוא יכול להציע. מצד שני, ישנם סמארטפונים זולים יחסית, אשר מציעים את כל הדרוש בפועל ואף יותר, במחיר נוח מאוד. בגלישה אל אתר רונלייט למשל, תוכלו לראות כמה דוגמאות לכך. מומלץ לזכור, שלמרות ההתפתחות המתמדת ביכולות של מכשירים אלה, ישנו גבול עליון מסוים לצורך בכך. למה הכוונה? אם ניקח תצוגה למשל – יש רמה מסוימת של איכות עבורה, אשר מעבר לה לא ניתן בכלל להבחין בשיפור. רזולוציה היא דוגמה לכך – מעבר לרזולוציה מסוימת, העין פשוט לא קולטת את ההבדל.

LG K22

במחיר של 499 שח בלבד, ניתן להשיג בדגם LG K22 את כל מה שלרוב נדרש בפועל. לסמארטפון זה צג בגודל 6.2 אינץ' באיכות +HD. הוא מופעל באמצעות מעבד 4 ליבות וזיכרון עבודה בנפח 2GB. יש לו נפח אחסון של GB32 ואף סוללה חזקה למדי (mAh 3,000). גם אם כל זה נראה כמפרט פשוט למדי, הוא בהחלט ייתן מענה טוב לפעילויות רגילות אצל ילדים, כמו משחקי מחשב.

מחפשים טלפון לילדים? באתר רונלייט יש כמה אופציות מצוינות

LG K52  

דגם זה מעט יקר יותר (או זול פחות), עם מחיר של 599 ש"ח. הוא כולל צג 6.6 אינץ', מעבד בעל שמונה ליבות שהוא עוצמתי במיוחד, זיכרון עבודה GB4, נפח אחסון GB64 וסוללה של  mAh4,000. עד כאן – מפרט תכונות שמסוגל לתמוך בקלות, בפעילות אופיינית עם סמארטפון.

LG K61

מעט למעלה יותר במחירים ואנו מגיעים לדגם LG K61 במחיר 699 ש"ח. לסמארטפון זה יש תצוגה חדה וצג 6.5 אינץ' מסוג FHD+ FullVision Display. המכשיר מגיע עם זיכרון 4GB, עם 128GB נפח אחסון וכן סוללה עוצמתית של 4,000 mAh, שהיא גם בעלת יכולת טעינה מהירה.

oppo A74

אם החלטתם לבחור במכשיר יקר יותר במתנה לילדכם, תוכלו להתקרב ל-1,000 ש"ח אך עדיין לא להגיע אליו, עם דגם oppo A74. במחיר 999 ש"ח, תרכשו סמארטפון עם צג בגודל 6.43 אינץ' וברזולוציית +FHD. במכשיר מובנה סורק טביעות אצבע מתחת לצג והוא כולל שלוש מצלמות, כאשר המצלמה הראשית היא של MP48. עוד כלולים בו מעבד Snapdragon 662 מבית Qualcomm, זיכרון 6GB ואחסון בנפח GB128. הסוללה היא של 5,000 mAh עם יכולת טעינה מהירה.

oppo A93

במחיר של 1,149 ש"ח, מכשיר זה כולל יכולות מתקדמות רבות, חלקן די חדשניות. למכשיר צג גדול יחסית – 6.43 אינץ' ורזולוציית +FHD. הוא כולל שש מצלמות (!) אשר שתיים מהן "מצלמות סלפי" – דבר שבדרך כלל פופולארי אצל ילדים. מצלמות אלה מסוגלות להפיק תוצאות אופטימאליות בכל תנאי התאורה, כולל בלילה, תודות לשימוש בבינה מלאכותית. ניתן לשלוט במכשיר ללא מגע, באמצעות "מחוות אוויר". כמו כן, הוא כולל מעבד Helio P95 חזק, GB8 זיכרון עבודה ואחסון בנפח של GB128.

לסיכום

הדגם שתבחרו לרכוש לבסוף, תלוי בשיקולים רבים וכמובן גם בתקציב. אבל טוב לדעת וכדאי לזכור, שניתן לרכוש סמארטפונים מצוינים לילדים, גם במחירים נמוכים יחסית.

נגישות