מתכונים עם בשר שאפשר להכין עם הילדים!

אם גם אתם כמו הורים רבים אחרים, מעוניינים לדאוג תמיד שהילדים שלכם נהנים מהיתרונות הרבים של תזונה בריאה ומאוזנת, כנראה שגם אתם מעודדים אותם לאכול בשר מסוגים שונים. אכן, מדובר אוכל בריא ומזין ובשר איכותי מכיל הרבה מאד חלבון שהוא חיוני לבניית העצמות, ברזל, חומצות אמינו מסוגים שונים ועוד שלל ויטמינים ומינרליים שהם חשובים מאד להתפתחות הגופנית של ילדים. עם זאת, ילדים הם ילדים ולפעמים קשה לגרום להם לאכול דווקא את המזון הבריא, על שלנו המבוגרים הוא כמובן גם טעים מאד. אחת הדרכים היותר מוצלחות להתגבר על הבעיה הזו היא להכין את האוכל ביחד איתם, וזה משהו שתמיד מוכיח את עצמו כאשר הילדים מאד שמחים לאכול את מה שהם הכינו בעצמם בסוף התהליך. יחד עם זאת, הורים רבים מגבילים את עצמם במובן הזה למתכונים פשוטים מאד, לרוב לא כאלו המכילים בשר כלל, ושווה לדעת שיש לא מעט מתכונים שווים עם בשר שאפשר להכין יחד עם הילדים. הנה כמה רעיונות מנצחים.

רצועות פרגית מוקפצות

הנה לכם רעיון למנה טעימה, בריאה וכזו שהרבה ילדים אוהבים גם אם לא לקחו חלק בתהליך ההכנה. בשביל המנה צריך חתיכות טעימות של חזה עוף או שניצל וכמה סוגי ירקות טעימים. כאשר מדובר על ילדים גדולים, אפשר בהחלט לשתף אותם בתהליך ההכנה ולתת להם לחתוך את העוף לרצועות דקות וכך גם את הירקות. שימו לב שלא משנה עד כמה אתם סומכים אליהם, חשוב לפקוח עין ולהשגיח עליהם במהלך העבודה. את הרעיון הנפלא הזה הבאנו מאתר מעדני גורמה ואם בא לכם למצוא עוד כמה רעיונות שווים, יש עוד אפשרויות למתכונים טובים באתר וכדאי לנסות ולבדוק כדי למצוא את המתכון המתאים לכם.

ספגטי בולונז

ספגטי בולונז היא ככל הנראה המנה הבשרית האידיאלית עבור ילדים וכמעט אין ילד שלא אוהב פסטה ברוטב עגבניות, כאשר ברוב המקרים הבשר הטחון מתקבל באהבה רבה מבלי יותר מדי בעיות מצד הקטנטנים. בתהליך ההכנה אתם יכולים לתת לעזור לכם בקיצוץ הירקות השונים, וכן אפשר להדגים להם איך מערבבים את הרכיבים במחבת ואפילו לתת להם להתנסות בהשגחה שלכם כמובן. תהיו בטוחים שהם יתנפלו על המנה הטעימה אחרי שהם יהיו חלק משמעותי בהכנה שלה.

מתכונים עם בשר שאפשר להכין עם הילדים!

שניצל עם תוספת

אמרתם ילדים, אמרתם שניצל – ואין רעיון מוצלח יותר מלהכין עבורם שניצלים ביתיים טעימים במקום האופציות המעובדות שמשיגים במחלקת הקפואים בסופר. את השניצלים חובה לטגן בעצמכם וחשוב גם להרחיק את הילדים מהאש במהלך ההכנה, אבל עד לרגע הזה יש הרבה דברים שהם יכולים לעשות. אפשר לתת להם לדפוק את השניצלים עם הפטיש המיוחד, לערבב את הביצה בה יש לטבול את הנתחים וכמובן להעביר אותם לציפוי, רגע לפני שייכנסו לטיגון בשמן.

כיסונים במילוי בשר

עוד רעיון מנצח למתכון שהוא גם טעים ושיכול להיות אפילו רעיון נפלא לריפוי בעיסוק הוא כיסונים במילוי בשר. את הבצק תוכלו להכין יחד עם הילדים (אפשר ללכת על בצק מקמח או על בצק עלים דווקא) וכמובן שאפשר לתת להם למלא את הבשר הטחון בתוכו, אחרי שתוכלו לתבל אותו ביחד בכל טוב (מומלץ להוסיף כוסברה בשפע).

לסיכום – אתם מחפשים את הדרך המושלמת לעודד את הילדים לאכול בשר, הכנה משותפת של מתכונים יחד איתם היא פתרון מושלם. הנה לכם כמה רעיונות של מתכונים פשוטים שתוכלו להכין יחד איתם ואנו בהחלט מעודדים אתכם לנסות זאת ולגלות בעצמכם עד כמה מדובר בדרך נפלאה לגרום להם לאכול אוכל בריא וגם טעים.

נגישות