בשעה טובה: הילד חוגג בר מצווה? כך תארגנו שבת חתן

אירוע בר המצווה ושבת החתן הם אירועים מרגשים בעבור כל משפחה. על מנת לסייע לכם בחרנו להציג כאן את מיטב הטיפים שיעניקו לכם את היכולת להפיק אירוע ברמה הגבוהה ביותר, ועם שימת דגש על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד.

איתור של מלון לאירוח שבת חתן

מאחר במסגרת המסורת של שבת חתן נהוג להעלות לתאורה בשעות הבוקר המוקדמות וכן להתפלל ביום השבת, בתהליך תכנון האירוע מומלץ לאתר מראש מלון אשר יכול להתאים לאירוח של אירוע מהסוג הזה. רשימת מלונות לשבת חתן שיכולים להתאים בדיוק לצרכים שלכם אפשר למצוא באתר של רשת ישרוטל של מציאה שפע של מלונות בפריסה ארצית שיעניקו לכם את היכולת להפיק אירוע מושלם, בהתאם לדרישות ועם שימת דגש על אירוח המתבצע ברמה גבוהה.

הזמנה של קייטרינג

האוכל הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בתהליך של הפקת אירוע כמו אירוע שבת חתן. מאחר ומדובר באירוע שבמסגרתו עולים לתורה בשעת בוקר מוקדמת מאוד, רצוי להזמין מראש כיבוד קליל שיכול להתאים לארוחת בוקר או צהריים. העדיפו לבחור בחברת קייטרינג אשר מספקת תפריט מגוון וכשר, כך שניתן יהיה להתאים את התפריט לאורחים, ולאופי האירוע.

הסעות לאורחים

לא מעט משפחות בוחרות לחגוג את האירוע המרגש בעיר הבירה ירושלים, כחלק מהעלייה לתורה מתבצעת באזור הכותל המערבי. אם אתם לא מתגוררים בעיר, רצוי לדאוג מראש הסעה לאורחים שלכם, החל מהשכרת של אוטובוס ועד למיניבוס שיכול להכיל את כל האורחים ובייחוד את המבוגרים, ובהתאם לכך לחסוך התעסקות בכל הקשור להגעה לשבת חתן שמתחילה בשעות הצהריים המוקדמות, עד לצאת השבת.

צילום מקצועי

ישנם רגעים שחייב לתעד באופן מקצועי, ובוודאי אירוע בר מצווה אשר מהווה אירוע של פעם בחיים. לפני שאתם סוגרים צלם מומלץ לבחון היטב המלצות אצל קבוצות ברשתות החברתיות המתמחות בתחום הזה, וכן לקבל המלצות מחברים ובני משפחה שכבר ערכו את האירוע ויכולים להמליץ לכם אודות אנשי מקצוע שיעניקו לכם את היכולת ליצור מזכרת מאירוע מרגש כמו אירוע בר המצווה.

 

 

מיתוג האירוע

למיתוג יש חשיבות גדולה בכל הקשור ליצירה של אווירה תוססת אבל גם בעלת אספקט רוחני משמעותי כמו אירוע שבת חתן. מיתוג נכון כולל קודם כל הזמנה ברוח האירוע לצד חשיבה על קונספט עיצוב של אולם שבו אתם מארחים את אורחים שמגיעים לחגוג איתכם. ברחבי הרשת האינטרנטית תוכלו למצוא שפע של השראות למיתוג שאותו אפשר גם לבצע בעצמכם, באמצעות אפליקציות ייעודיות, ובכך להוביל ליצירה של מיתוג המשקף את הערכים ואת האופי של חתן בר המצווה.

מזכרת לאורחים

בשנים האחרונות ניתן להבחין בטרנד שהולך וצובר תאוצה, ובמסגרתו נוטים המארחים להעניק לאורחים מזכרת כאות תודה על כך שהגיעו לחגוג את האירוע המרגש. החלטה לגבי מתנה את צריכה להתבצע בהתאם למסגרת התקציב שנקבע מראש לטובת האירוע, כאשר אפשר דווקא לוותר על מתנה יוקרתית ולהעדיף מתנה בעלת אספקט רוחני המתכתב עם רוח האירוע, כמו למשל ספר תהילים, צמיד אדום למזל טוב או אפשרות של מתנה בעלת אספקט אכיל ויצירתי, שיכול להתאים באופן מושלם לאירוע כמו  זה.

לסיכום

המדריך אותו הצגנו לכם כאן מהווה הזדמנות נהדרת להפיק את האירוע מא' ועד ת', החל מאיתור של מלון ועד למיתוג של האירוע. מומלץ לערוך טבלה עם כל המשימות הפתוחות, ובכך להישאר עם אצבע על הדופק, עד לרגע שבו אתם חוגגים את אירוע שבת החתן.

נגישות